Toon posts:

100 MB verdwenen op HDD

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst Fifa 2004 de demo gedownload, omdat de uninstaller niet werkte heb ik gewoon de mappen (in unzipped en d/program files) gewist, maar ik mis nu wel zo'n 100 MB aan schijfruimte.

Ik hou deze diskspace bij met Moontown Space, ik had eerst 4058 MB free space, na installatie van Fifa 3058 MB en na uninstallatie had ik ongeveer 4040 MB FS.

Ik start m'n computer net op en zie ik weer doodleuk 3058 MB (3.87 GB) staan, hoe is dit mogelijk? :?

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Volgens mij is die tool van je nogal buggy, of hij is dronken, want hij kan iig niet tellen.... 3058 MB != 3.87 GB, 3058 == 2.99 GB.

En 4058-4040 is 18 MB, geen 100... 4058-3058 is 1 GB, geen 100 MB.

Virussen? Scan ze hier!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 19:18

Ryceck

Constants and Variables

Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 19:12:
Ik heb laatst Fifa 2004 de demo gedownload, omdat de uninstaller niet werkte heb ik gewoon de mappen (in unzipped en d/program files) gewist, maar ik mis nu wel zo'n 100 MB aan schijfruimte.

Ik hou deze diskspace bij met Moontown Space, ik had eerst 4058 MB free space, na installatie van Fifa 3058 MB en na uninstallatie had ik ongeveer 4040 MB FS.

Ik start m'n computer net op en zie ik weer doodleuk 3058 MB (3.87 GB) staan, hoe is dit mogelijk? :?
Gaat s zoeken dan waar je ruimte zit :)

(properties van je directories na lopen om te kijken welke dir er groter is dan normaal, dan kom je er vanzelf achter)

Wij kunnen vanaf hier niet zien welke bestand er op jouw harde schijf een gig ruimte in beslag neemt.... :/

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Verwijderd

en gelijk scandisk eroverheen, helpt ook wel eens tegen verdwenen schijfruimte.

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Download het programma DiskTriage eens, kan je zo zien welke map hoeveel MB inneemt en zo :)

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Doe eens zoeken op alle bestanden op die partitie en selecteer de resultaten op 'Medified'. Wellicht zie je hier nog bestanden die nog van Fifa waren en er nog staan?

🌞🍃

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 19:18

Ryceck

Constants and Variables

X-G schreef op 31 oktober 2003 @ 20:35:
Download het programma DiskTriage eens, kan je zo zien welke map hoeveel MB inneemt en zo :)
Das nou nog s een grappig programmatje, die gaan we dus gelijk ff checken :0

thnx for da tip :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn fout, ik bedoelde 3958 MB niet 3058 MB! |:( Dus die Moontown Space werkt wel correct. :)

Ik ga het maar eens onderzoeken met een tool die al op m'n PC heb, namelijk JDiskReport ook nog eens freeware. ;)

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 15:18

Tim

Niet de installer vergeten te verwijderen per ongeluk? Prullenbak geleegd?
Misschien zeg ik wel iets compleets overbodig, maar ik vergeet het ook vaak genoeg :+

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Leeg je temp files, temp inet files, etc. Heb je niet toevallig een 'Norton Protected Recycle Bin'? Die slurpt namelijk ruimte :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet al wat het probleem was, ik had op de een of andere manier heleboel file.chk bestanden op de C schijf.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 21:26:
Ik weet al wat het probleem was, ik had op de een of andere manier heleboel file.chk bestanden op de C schijf.
Volgens mij had je daar ook wel achter kunnen komen zonder een topic te openen.
Je bent al meerdere keren gewezen op het feit dat je voordat je een topic opent eerst zelf moet proberen je probleem op te lossen. Een paar minuten zoeken is daarbij niet voldoende. Je hebt veel meer tijd nodig om goed te zoeken. Neem die tijd ook!

Lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) ook (nog maar) eens door.

[ Voor 5% gewijzigd door SH007 op 03-11-2003 21:34 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.