MX500 doet het niet als winxp is opgestart

Pagina: 1
Acties:

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03-2025
Hoi, ik heb een probleempje. Ik heb het hier op het forum gezocht, maar ik kwam niet echt een oplossing tegen. Ik heb een MX500, deze muis werkt niet op PS/2 als ik mijn windows heb opgestart. Hij doet gewoon niks, totdat ik het kabeltje er even uit en in gehaald hebt. Dan doet ie het weer, ik heb wel de nieuwste driver van logitech. Ik kan zelf ook geen oplossing vinden.

Weet iemand misschien een oplossing voor dit probleem?

Ik heb een Asus P4P800 Deluxe. (Moederbord)

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Geen optie om hem op USB te zetten ?

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03-2025
ja uhh.. ik kan em wel op usb aansluiten, dan doet ie het wel normaal. Maar.. ik wil toch dat probleem oplossen, want er gaat toch iets niet goed.. vandaar snappie

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-05 10:38

Cis

Je haalt het stekkertje eruit en doet 'm weer erin, terwijl de pc aanstaat? Hmm... is persoonlijk niet mijn keuze, maar goed :)

Iets in het bios in te stellen over PS/2? Ik ken het bios van het desbetreffende moederbord niet, maar in veel biossen valt daar wel iets over in te stellen. Voor de rest zou ik even je mobo drivertjes opnieuw installeren, just in case ;)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-04 19:24
stekker erin en eruit als er power op de pc staat kan er voor zorgen dat je de port opblaast door kortsluiting. Ik zou dat niet meer doen :) met usb kan dat natuurlijk wel gewoon.

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Rody schreef op 31 oktober 2003 @ 21:54:
stekker erin en eruit als er power op de pc staat kan er voor zorgen dat je de port opblaast door kortsluiting. Ik zou dat niet meer doen :) met usb kan dat natuurlijk wel gewoon.
Volgens mij is dat een fabel, ik plug al 5 jaar lang vga/ps2 gewoon er uit
terwijl het apparaat aanstaat (met zeker wel meer dan 300 pc's) en nooit
heb ik een poort opgeblazen gehad.

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
idd ik kan ook altijd alles gewoon ompluggen wat ik wil nog nooit wat opgeblazen

werkt je muis wel in de setup van windows bijvoorbeeld of op een andere pc?
probeer uit te vogelen of het aan je muis of pc ligt

ik heb hier ook een MX 500 en ben er dik te vreden mee en geen problemen mee gehad iig :)
Pagina: 1