Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
Geen optie om hem op USB te zetten ?
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
ja uhh.. ik kan em wel op usb aansluiten, dan doet ie het wel normaal. Maar.. ik wil toch dat probleem oplossen, want er gaat toch iets niet goed.. vandaar snappie
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
Je haalt het stekkertje eruit en doet 'm weer erin, terwijl de pc aanstaat? Hmm... is persoonlijk niet mijn keuze, maar goed 
Iets in het bios in te stellen over PS/2? Ik ken het bios van het desbetreffende moederbord niet, maar in veel biossen valt daar wel iets over in te stellen. Voor de rest zou ik even je mobo drivertjes opnieuw installeren, just in case
Iets in het bios in te stellen over PS/2? Ik ken het bios van het desbetreffende moederbord niet, maar in veel biossen valt daar wel iets over in te stellen. Voor de rest zou ik even je mobo drivertjes opnieuw installeren, just in case
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
stekker erin en eruit als er power op de pc staat kan er voor zorgen dat je de port opblaast door kortsluiting. Ik zou dat niet meer doen
met usb kan dat natuurlijk wel gewoon.
Volgens mij is dat een fabel, ik plug al 5 jaar lang vga/ps2 gewoon er uitRody schreef op 31 oktober 2003 @ 21:54:
stekker erin en eruit als er power op de pc staat kan er voor zorgen dat je de port opblaast door kortsluiting. Ik zou dat niet meer doenmet usb kan dat natuurlijk wel gewoon.
terwijl het apparaat aanstaat (met zeker wel meer dan 300 pc's) en nooit
heb ik een poort opgeblazen gehad.
Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!
idd ik kan ook altijd alles gewoon ompluggen wat ik wil nog nooit wat opgeblazen
werkt je muis wel in de setup van windows bijvoorbeeld of op een andere pc?
probeer uit te vogelen of het aan je muis of pc ligt
ik heb hier ook een MX 500 en ben er dik te vreden mee en geen problemen mee gehad iig
werkt je muis wel in de setup van windows bijvoorbeeld of op een andere pc?
probeer uit te vogelen of het aan je muis of pc ligt
ik heb hier ook een MX 500 en ben er dik te vreden mee en geen problemen mee gehad iig
Pagina: 1