Toon posts:

USB printen op WL-500g

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste WLlers,
Ik heb hier een WL-500g draaien, met firmware 1.6.4.8. Prima bereik. Door meerdere betonnen vloeren van 20cm nog steeds 80%.
Heb een Canon S600 printer die zowel parallel als USB kan worden aangesloten.
Printer over LPT kan en werkt, maar wel errrrruuuug traag. Is dat beter te
krijgen?
Ik wil proberen om de USB aansluiting hiervoor te benutten. De WL-500g heeft een printerserver over LPT en ook een USB-aansluiting bedoeld voor een webcam.
Kan ik daar mijn printer niet aanhangen? Zo ja, hoe stel ik dat in godsnaam in? Daar kan ik geen touw aan vastknopen. Poorten en USB op instellingen op de WL-500g?
Graag jullie reactie waarvoor bij voorbaat dank.
Wil.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Zie Het grote * Asus WL-500g * topic * voor het grote topic voor al je vragen e.d.

Verder:
Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 18:55:
Ik wil proberen om de USB aansluiting hiervoor te benutten. De WL-500g heeft een printerserver over LPT en ook een USB-aansluiting bedoeld voor een webcam.
Kan ik daar mijn printer niet aanhangen?
Lees de handleiding en check de specificaties van het apparaat. Dit is vragen naar de bekende weg; als je het apparaat hebt, heb je ook direct antwoorden op je vragen.
Alleen dat LPT-verhaal dat dat traag is, komt me onbekend voor en zal mogelijk niet in de handleiding staan.

Maar lees in ieder geval dat topic door want daar staat ook één en ander over het installeren van printers beschreven.

[ Voor 97% gewijzigd door WFvN op 31-10-2003 19:05 ]

Verwijderd

Zie de reactie van WFvN :)

Dit topic is gesloten.