Ik gebruik sinds kort Mozilla Firebird 0.7 op windows XP en dat bevalt meer dan uitstekend. Er is echter 1 ding wat ik maar niet geconfigureerd krijg en dat is dat wanneer ik een link klik die een media file bevat, bv een .mpeg/.mpg of .avi file, je net als in IE meteen mediaplayer (of andere player) opent en je de file al streamende ziet. Bij Mozilla firebird gaat hij de file eerst helemaal downloaden. Nu is dat op zich geen probleem, maar bij bv grote movie trailers wordt dit wel wat lastig, terwijl het ook anders kan (nl. direct kijken terwijl het binnenstreamt
).
Mijn vraag is dus: hoe moet ik het movie clip MIME type in mozilla firebird zo instellen dat bij het klikken op een media link hij media player opent en het ophalen aan mediaplayer overlaat ipv dat hij de file gaat downloaden en daarna pas media player opent? (Wantje kunt kiezen, save to disk or open, maar open haalt ook eerst de file op).
Ik heb de open actie van het filetype .mpeg en .mpg al in filetypes van windows gewijzigd maar dit heeft geen succes. Iemand een idee? Alvast bedankt.!
Mijn vraag is dus: hoe moet ik het movie clip MIME type in mozilla firebird zo instellen dat bij het klikken op een media link hij media player opent en het ophalen aan mediaplayer overlaat ipv dat hij de file gaat downloaden en daarna pas media player opent? (Wantje kunt kiezen, save to disk or open, maar open haalt ook eerst de file op).
Ik heb de open actie van het filetype .mpeg en .mpg al in filetypes van windows gewijzigd maar dit heeft geen succes. Iemand een idee? Alvast bedankt.!
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com