[Asus V9560] kan detonators niet installeren

Pagina: 1
Acties:

• nealzie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07-2024
Ok, het zit zo. Ik had last van behoorlijk performance verlies, en omdat ik al een tijd met detonators zit te kloten dacht ik, ik gooi gewoon alles er af en installeer nu de naar mijn mening beste voor dit systeem, want had nu steeds alles over elkaar gedaan enzo.
Dus wat heb ik gedaan, Display drivers er af, en de nForce drivers want daarvan had ik er ook 2 op staan :?
Wat wil nu het geval zijn, ik heb de nForce drivers er op waar alles het altijd mee deed, maar kan geen display drivers meer installeren ??
bij de standaard installatie van windows zegtie, dat hij niet de goede informatie vindt in de .inf file
Bij de setup van mn detonators doettie alsof alles goed is, maar daarna blijkt nix geinstallerd te zijn.
Als ik de CD gebruik waar ook drivers op staan, zegtie gewoon, installation failed..
Deze Nforce drivers overigens, hebben het altijd gewoon goed gedaan...
Probleempje nu is wel, dat ik om 1900 een afspraak (online) met iemand heb, en dan de detonators er weer op moeten zitten! :{
Iemand die misschien het probleem weet?

specs
Asus A7n8X-X, geforce FX 5600 (zie topic title) Athlon XP2500+ @ 2200 mhz

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09-2025

L3TUC3

GoT vegetable?

Eerst alle drivers (nForce2 en Detonator) eraf pleuren.

Installeer eerst de nieuwste nForce2 drivers van Asus, ff downen dus. Er hoeven geen video drivers geiinstaleerd te worden. Reboot.

Vind ie nieuwe harware (de videokaart), en wil ie installeren. Cancel. Dan de setup van de 52.16 van nVidia draaien.

Zou moeten werken.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Tja..windows kan naar de klote zijn ...

En dan werkt vaak alleen een herinstall goed.

Umm, als je Nasty File Remover gebruikt ( makkelijk te vinden via google..heb de link niet bij de hand ) dan kun je alle troepfiles vinden en verwijderen, dus zowel de NForce als de Nvidia drivers verwijderen, rebooten, met NFR alle achtergelaten troep verwijderen.

En herstarten

En dan pas weer drivers installeren!

There is no place like ::1

• nealzie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07-2024
L3TUC3 schreef op 31 oktober 2003 @ 18:11:
Eerst alle drivers (nForce2 en Detonator) eraf pleuren.

Installeer eerst de nieuwste nForce2 drivers van Asus, ff downen dus. Er hoeven geen video drivers geiinstaleerd te worden. Reboot.

Vind ie nieuwe harware (de videokaart), en wil ie installeren. Cancel. Dan de setup van de 52.16 van nVidia draaien.

Zou moeten werken.
dat is dus precies wattie niet wil :D
heb nu met system restore alles weer gefixed.
Kijken oftie nu wel gewoon de nforce drivers er af wil pleuren