Toon posts:

Silent Storm [pc]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is een nieuw spelletje van JoWood wat enigzins gebaseerd is op 'Jagged Aliance',
maar dan in WW II. Het spel krijgt overal goeie critics.

De demo:

http://www.silentstorm-on....php?lang=en&rid=596#8747

Het forum van Jowood:

http://forum.jowood.com/f...b542ffda40414&forumid=130

Heeft iemand de demo / full gespeeld? Ik heb namelijk erg benieuwd,
maar geen tijd vandaag om de demo te gaan downloaden / spelen.

Wie weet er meer over deze game?

Screenie:

Afbeeldingslocatie: http://vaultmedia.ign.com/rpgvault/image/silentstorm0310-05.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2003 16:33 ]

Verwijderd

Nou ik had hem vanmorgen binnen, en vond het geen drol aan.
matige Graphics.
maar ik bin er maar 5 min een de gang gegaan, omdat de turns zo lang deden dat ik geen zin meer had om te w8en.

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
JoWood heeft echt alleen maar zwaar middelmatige games, als het van jowood is...laat lekker liggen dan })

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Verwijderd

Nooit zoon fan geweest van turn based behalve als het een strategie spel is zoals bijvoorbeel Fallen Haven. :)

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:58
evilpin0 schreef op 31 oktober 2003 @ 17:49:
JoWood heeft echt alleen maar zwaar middelmatige games, als het van jowood is...laat lekker liggen dan })
IK weet niet wat je blaat maar ik weet zeker dat JOWOOD juist hele goede titels maakt.
PC-Games:

Against Rome
Alien Nations
AquaNox
AquaNox 2
Archangel
Arx Fatalis
Beam Breakers
Car Tycoon
Chaser
Cold Zero
Cultures 2
Etherlords
Europa 1400
Far West
Gorasul
Gothic 2
Hotel Giant
IGII AddOn
Industry Giant
Industry Giant II
JA2 Unf. Business
Jack Orlando
K. Hawk
Keep The Balance
King of the Road
M&M's
Mayday
Neighbours from Hell
Panzer Elite SE
Pusher
Railroad Pioneer
Rally Trophy
Rim Battle Planets
Schumacher Kart
Silent Storm
Soccer Manager
Soccer Manager Pro
SpellForce
SWINE
Söldner
Thandor
The Nations
The Nations GE
The Sting!
ThinkX
Tom Clancys SSN
Traffic Giant
Transport Giant
Warp Creator II
World War III
ZAX

GBC-Games:
KeepTheBalance
M&M's
SantaClaus Jr.
The Nations

PSX-Games:
M&Ms
SchumacherKart

PS2-Games:
AquaNox 2
Legend of Kay

Er zitten zeker top titels bij hoor.
Oke zijn er een paar bij die je van mij zo weg mag gooien.
maar om nou tezeggen:
JoWood heeft echt alleen maar zwaar middelmatige games.

Nee zeker niet.
Er zijn zeker een paar games die zwaar onder gewaardeert worden door veel mensen.
Maar ik vind het zeker 1 van de betere game makers.
Dus zeker niet gelijk lopen blaten dat ze geen top games hebben gemaakt,
Want dat hebben ze zeker wel .

Want ik denk zeker wel dat deze game een goede kans maakt om bij veel mensen aan te slaan.

[ Voor 5% gewijzigd door ravw op 31-10-2003 18:05 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Undeclinable
  • Niet online
JoWood GEEFT inderdaad wel behoorlijk goede (en soms behoorlijk onderschatte) games UIT!

Degene die Silent Storm echter heeft GEMAAKT, is Nival Interactive, een Russisch ontwikkelteam......komen genoeg goede dingen onze kant op daar vandaan, en dan is S.T.A.L.K.E.R. nog geen eens uit!

Was zeer onder de indruk van de demo van 'Silent Storm' dus zal ook zeker de hele versie gaan proberen!!

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Verwijderd

Hey weer een turn based tactical squad game. Net UFO: Aftermath een tijdje gespeeld, was wel leuk, maar viel tegen in vergelijking met X-Com. Hopen dat deze leuker is.
X-Com en JA2 zijn iig twee van mijn favo games.

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
ah dan heb ik heb ik zeker alleen die crappy games van hun gespeelt, het enigste spel van wat ik van hun heb gespeelt en ook maar enigzins leuk vond was AquaNox nu heb ik deel 2 ook gespeelt maar die viel echt zwaar tegen. heb lang niet de helft van die games op je lihste gespeelt maar alles wat ik gespeelt heb is er 5 min later weer afgegaan. geloof best dat er wat goede titels bij zitten...maar om die toptitels te noemen :+

leuke spellen voor in het budget rek en ik geloof dat ze daar ook in leggen

[ Voor 9% gewijzigd door evilpin0 op 01-11-2003 11:34 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Verwijderd

Topicstarter
Be prepared to be impressed because Silent Storm is simply a magic game. The individual components of the game such as the graphics and damage physics are all top drawer stuff but the overall experience is just superb and on another level from virtually every other title in the genre. For me even Jagged Alliance 2 and X-COM have been surpassed by Silent Storm.
De eerste review: http://www.deafgamers.com/rev0304/silentstorm_pc.htm
9.5 out of 10

Ik ga zo maar even de demo downloaden :D

Verwijderd

evilpin0 schreef op 01 november 2003 @ 11:28:
ah dan heb ik heb ik zeker alleen die crappy games van hun gespeelt, het enigste spel van wat ik van hun heb gespeelt en ook maar enigzins leuk vond was AquaNox nu heb ik deel 2 ook gespeelt maar die viel echt zwaar tegen. heb lang niet de helft van die games op je lihste gespeelt maar alles wat ik gespeelt heb is er 5 min later weer afgegaan. geloof best dat er wat goede titels bij zitten...maar om die toptitels te noemen :+

leuke spellen voor in het budget rek en ik geloof dat ze daar ook in leggen
Tis ook maar net wat je een toptitel moemt ..sommige mensen zijn alleen nog tevreden met een mohaa of halflife 2 ,maar chaser en Swine zijn toch 2 zeer goede games die ik gespeelt hebt en deze krijgt ook overal zeer hoge cijfers dus ik ga hem vanmiddag toch maar even installeren

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:58
Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 12:03:
[...]

Tis ook maar net wat je een toptitel moemt ..sommige mensen zijn alleen nog tevreden met een mohaa of halflife 2 ,maar chaser en Swine zijn toch 2 zeer goede games die ik gespeelt hebt en deze krijgt ook overal zeer hoge cijfers dus ik ga hem vanmiddag toch maar even installeren
En Gothic 2 niet tevergeten .
Is toch wel het bijna meeste gekochte spel in duitsland.
Zelf ga ik hem ook kopen als ik hem tegen kom .
Want het is gewoon en meesterlijk spel .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 11:49:
[...]

De eerste review: http://www.deafgamers.com/rev0304/silentstorm_pc.htm
9.5 out of 10

Ik ga zo maar even de demo downloaden :D
Heb je hun about us artikel wel gelezen?
At Deaf Gamers the way we review the software is a little different as it's from a deaf persons perspective. Text/visual feedback is a key issue for a deaf person and many has the occasion been when a deaf games player has purchased a game only to find no visual feedback or very little of it (this can ruin the game for them). As you will know, conventional game reviews usually don't provide this info and the deaf gamer is left guessing. This is where Deaf Gamers comes in and tries to address the balance.

Occasionally a game that has been classed as a classic by magazines and the gaming websites will get a poor rating from Deaf Gamers. This is purely based on the fact that the game does nothing to cater for the deaf gamer. If you happen to be a hearing person then you should really ignore the comments that cater specifically for deaf gamers and concentrate on the rest of the review.

Please email us with your opinions of our reviews. If you have the inclination to write a review yourself as a deaf gamer we would love you to send us your review and we will post it on the site along with your name. Many thanks for your time and please let us know if you think Deaf Gamers has got something wrong, only by doing this can we truly make it a site for deaf gamers.
Natuurlijk zegt dat nog niet zo heel veel over de game zelf, maar houd er dus rekening mee dat hun reviews vanuit een ander standpunt zijn dan voor de meeste mensen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Rafe schreef op 01 november 2003 @ 12:35:
[...]

Heb je hun about us artikel wel gelezen?

[...]

Natuurlijk zegt dat nog niet zo heel veel over de game zelf, maar houd er dus rekening mee dat hun reviews vanuit een ander standpunt zijn dan voor de meeste mensen ;)
Het ging me meer om de quote die ik plaatste...
Be prepared to be impressed because Silent Storm is simply a magic game. The individual components of the game such as the graphics and damage physics are all top drawer stuff but the overall experience is just superb and on another level from virtually every other title in the genre. For me even Jagged Alliance 2 and X-COM have been surpassed by Silent Storm.
En dat heeft verder weinig te maken met doof zijn of niet..:D

Nog ff twee screenies waar de RPG elements een beetje naar voren komen:

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/pc/silentstorm/0905/silent_screen002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/pc/silentstorm/0905/silent_screen003.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2003 12:45 ]

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
imho wel :) graphics zijn juist zo belangrijk voor dove mensen aangezien dat de enige "feedback" is die ze krijgen van het spel.
Als de wapens als speelgoedpistooltjes klinken, en de mensen hebben een zwaar verwijfde stem, is het voor een normale gamer niet echt leuk om te spelen (ik zit iig niet op verwijfde mannen met speelgoedpistooltjes te wachten :P), maar een dove gamer zal er geen last van hebben.

Anyway, het ziet er wel leuk uit. Ik ga de demo even proberen :)

Verwijderd

Ik heb nu de eerste paar missies gedaan. Het spel is een beetje traag, maar wel erg leuk en tactisch. Het is ook best mooi.
Zitten veel RPG elementen in, je kan je mannetjes levelen en special skills geven. De physics zijn ook wel leuk. Je kan door muren shieten en er zijn ragdoll physics.

Verwijderd

Niemand die deze game aan het spelen is?

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Zijn er inmiddels al meer mensen die Silent Storm spelen? Het lijkt mij een leuk spel.

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb het een tijdje gedaan. Het is wel een kwestie van uithoudingsvermogen, je moet er van houden. Als je van rustige tactische games houdt waar je flink moet uitkienen hoe je een doel bereikt, dan is dit jouw spel.

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Dat vond ik het verleden wel leuk. Zo hebben ik Laser Squad en Sabre Team (?) regelmatig gespeeld.
Pagina: 1