Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Verwijderd
Inkoopactie ik kreeg een duw berichtcornelixnootje1 schreef op 31 oktober 2003 @ 16:12:
Wat is een IA?
Telefoon uit een ander land heeft natuurlijk een andere taal. Mijn vraag natuurlijk: Zijn de talen al van internet te downloaden?
En wat is nou weer een "duw bericht"?
Verwijderd
Een bericht gemaakt door een modje ofzo, is al helemaal klaar, hoeft alleen een gewone user die push message te gebruiken om het aan te maken en op zijn naam te zetten ofzo.
Dat is voor als er een topic gesloten wordt en je gelijk de vervanger wil openen, maak je eerst de push message, sluit je het oude topic en dan het push bericht activeren.
Geloof ik
Dat is voor als er een topic gesloten wordt en je gelijk de vervanger wil openen, maak je eerst de push message, sluit je het oude topic en dan het push bericht activeren.
Geloof ik
Access denied
--------------------------------------------------------------------------------
This homepage has exceeded the maximum amount of traffic for one day.
The page will be available again after the traffic counters have been reset at midnight local time.
--------------------------------------------------------------------------------
Dat is dus waarom wanadoo raar doet.
Goed, dit gaat dus ook weer helemaal de verkeerde kant op.
Wie wil mag een topic over deze telefoon openen met:
• Een aantal foto's op een goed werkende server.
• Een lijstje met specs.
• Een samenvatting van het vorige grote P900-topic, belangrijke punten, etc.
Wie wil mag een topic over deze telefoon openen met:
• Een aantal foto's op een goed werkende server.
• Een lijstje met specs.
• Een samenvatting van het vorige grote P900-topic, belangrijke punten, etc.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()