Toon posts:

tricks q3 arena

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben zelf benieuwd of somsige mensen nog een paar goed moves weten voor q3 arena. Of mischien een goede site met demo's van moves want ik speel nu al een tijdje q3 maar wil nu eigenlijk wel eens echt goed worden.

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-02 16:50

• Foxclone
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-04-2024

Foxclone

Een vos verliest wel zijn.....

Echt goed.... hmmm tja de die hard lamers :(downen gewoon een "aimbot"... maar als je zonder cheaten verder wilt dan moet je het gewoon heel vaak spelen. Er blijven toch altijd betere.... that's a FACT!

nVENTIV

• Foxclone
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-04-2024

Foxclone

Een vos verliest wel zijn.....

P.S. speel Rocket Arena wat vaker.... en bind je "weapons" zo heb je sneller hetgeen bij de hand. nJe kunt ook de hele config veranderen als je meer wilt weten moet je me maar ff meelen of via icq.

nVENTIV

Verwijderd

Kijk eens op http://www.planetquake.com/rtr/ is wel lachuh wat ze daar allemaal doen :)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor julie reactie. Maar is er nergens een site waar je bepaalde moves kan vinden. Waarvan een demo is gemaakt. Dan heb ik het hier vooral over 1v1.

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Aan wat voor een moves zit je dan te denken??

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Verwijderd

bijvoorbeeld in T4, 1 niveau onder de railgun, van de ene health naar de andere springen? :) cirkel strafe-jump maar es, dan haal je het.

of op dm13, op de MH springen van onder... eerst com_maxfps 125 en dan strafejumpen...

zat je daar over te denken?

Verwijderd

Topicstarter
Jah en dan een demo ervan zodat ik kan zien hoe het moet :). Maar ook bijvoorbeeld tricks om je tegenstander te verassen.
zoals. bij dm7 bijvoorbeeld. in de rocket room als ik weg wil lopen en jij staat beneden een rocketjump en zijn ass railen

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05-2025
Ik denk dat je je niet veel moet vasthouden aan specifieke tactieken, die werken toch niet omdat je tegenstander ook steeds andere dingen doet.

Probeer in eerste instantie goed te strafen in alle richtingen, gecombineerd met jumpen. Als je hier goed genoeg in wordt, en dan in een jump kunt omdraaien en iemand verrot kunt schieten, dan ben je in feite al aanbeland bij je "tricks". Special moves bestaan dus niet :)

Besteed ook aandacht aan het richten, lijkt me duidelijk. Vooral met de railgun is de regel simpel: rennen kun je, ontkomen niet :)

Met bijv. de rocket launcher moet je leren vooruit te mikken op je tegenstanders, zorg ervoor dat de rocket de muur of grond raakt vlakbij je tegenstander.

Laatste (en misschien het belangrijkst als je wilt winnen): wees altijd volledig op de hoogte van wat er gebeurt. Ik zie zat mensen die rondrennen en ondertussen verrot worden geschoten in hun aars (8> das dom he? :) Dus goed luisteren en ff rondkijken in een kamer (kost < 1 seconde, bepaart je ver(r)assingen :)).

verder 1 tip: oefening

Succes! (ik hoop dat ik spoedig mijn boomslangetje kan ophalen :P:9)

Verwijderd

toch lukt het me niet (sorry... ;) ) om in tourney4 1 niveau onder de Railgun van health naar health te jumpen...
:(

Verwijderd

klein aanloopje (gewoon vanaf de ene health), helemaal op uiterste randje een strafejump (snelle schok met de muis maken helpt, soort speedburst), dan langzaam met muis draaien naar de plek waar je uitkomt (cirkel-strafe-jump), that's it...

Verwijderd

Hmm eerst dacht ik wat doen ze moeilijk.

Maar ja toen kwam ik er achter dat ik Q3A al meer dan een jaar speel. Dag in dag uit.

:)
Pagina: 1