[outlook 2003] Offline nieuwe mail envelop weergeven

Pagina: 1
Acties:

• hiostu
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-05 13:13
Ik wil graag dat wanneer ik offline werk ook het nieuwe mail envelopje krijg te zien wanneer ik nieuwe mail heb. Ik heb het aangevinkt dat het weergegeven moet worden, maar het werkt alleen in online. Is er een mogelijkheid voor om het toch voor elkaar te krijgen. De mail wordt namelijk om de 5 minuten gecontroleerd, maar het is toch wel handig om te kunnen zien of ik nieuwe mail heb.

In de search kon ik niets vinden.

• hiostu
ok nog een kleine bump na een paar dagen. Als ik nu geen reacties krijg ga ik er vanuit dat het niet kan.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Sja, als je aangeeft offline te zijn zal OL ook niet stiekum toch online gaan, dat zou een hoge telefoonrekening kunnen opleveren op m'n laptopje ;)

In ieder geval kan je een tweede programmaatje installeren die het voor je doet, er zijn vele kleine programmaatje die om de x minuten pop kunnen checken (ik heb in een grijs verleden, de 20e eeuw, met plezier letterbox gebruikt maar ondertussen zijn er vast veel handigere te vinden (GoT-search, Google, download.com zullen vast veel pop3 checker kunnen geven).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• hiostu
F_J_K schreef op 03 november 2003 @ 17:00:
Sja, als je aangeeft offline te zijn zal OL ook niet stiekum toch online gaan, dat zou een hoge telefoonrekening kunnen opleveren op m'n laptopje ;)

In ieder geval kan je een tweede programmaatje installeren die het voor je doet, er zijn vele kleine programmaatje die om de x minuten pop kunnen checken (ik heb in een grijs verleden, de 20e eeuw, met plezier letterbox gebruikt maar ondertussen zijn er vast veel handigere te vinden (GoT-search, Google, download.com zullen vast veel pop3 checker kunnen geven).
Ik zit dus wel permanent verbonden met het netwerk, alleen tegen overbelasting van de servers is het de bedoeling dat iedereen offline werkt. Wel wordt mijn mail elke 5 minuten gesynchroniseerd met de Exchange server. Alleen krijg ik dan geen envelop te zien.