[standalone 5,25 inch] gigabyte RPC-II 16x DVD-ROM drive

Pagina: 1
Acties:

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Topicstarter
What is this ? Yes it is a RPC-II 16x DVD-ROM drive from Gigabyte. What is special about this device is that you do not need to power up your PC or SFF to listen to your CD-ROMs, MP3 discs or tuning into your favourite radio station. On top of that it comes with SRS(O)WOW, WOW TrueBass 3D and 5 EQ Presets - Flat, Jazz, Classical, Pop and Rock.

Afbeeldingslocatie: http://www.ocworkbench.com/2003/archives/oct/Picture%202510%20copy.jpg
cool 8)

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-05 21:52

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

euhmmm, ziet er leuk uit hoor maar wat moek der mee ??

ow jah, mag ook in Nederlands graag

[ Voor 27% gewijzigd door lameeuw op 31-10-2003 15:46 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dit is op zich wel leuk voor een HT PC. Als je alleen mp3s of CDtje wil luisteren gooi je dit ding aan. Wil je DVDtje of divxje kijken kun je de hele pc an zetten...

Maar toch eerder een gadget like iets denk ik dan echt iets dat veel gebruikt gaat worden :P

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:51
Doe er dan ook even een linkje bij...
Klik hier

Punctuality is the politeness of kings

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-03 13:54
Op zich kan dit toch ook met de Asus P4P800 en de P4C800?

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Topicstarter
Is toch handig voor bijvoorbeeld een shuttle barebone, die dingen staan vaak in de woonkamer.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Pagina: 1