Mafia crash

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Fluim
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-07-2015
Ik wilde na een tijdje weer eens Mafia spelen, dus hele spel geinstalleerd (de officiële, legale versie), update 1.1 opnieuw van internet gehaald en erop gezet, al mn drivers weer ge-update... Maar na de introfilmpjes krijg je het laad schermpje met linksonderin de rode stipjes, en als hij ongeveer op de helft is springt ie terug naar mn desktop, zonder ook maar 1 foutmelding te geven...

Ik heb al geprobeerd om het spel in zn laagste resolutie te draaien, of zonder geluid, maar het maakt allemaal niks uit...

Ik heb dit forum ook verder doorzocht, maar nergens staat een oplossing voor mijn probleem :(

Specs:
P4, 2.0 GHz met 248 mb RAM, Intel 82845 G/GL Graphics Controller

Verwijderd

Al nieuwere drivers voor je videokaart geprobeerd? Kan me vaag iets herinneren dat jouw videokaart met de standaard drivers geen opengl ondersteunt.

Nieuwe drivers vind je hier.

Heb je trouwens dit probleem ook met andere spellen of alleen met Mafia?

de videokaart die je nu hebt is overigens ook geen 3d racemonster :) .. misschien eens denken aan een videokaart upgrade?

• Fluim
Ik heb mijn drivers een tijdje geleden al ge-update via een andere link die jij gaf (support/download -> 82845 updates -> update PV13.3.2 van 27 aug j.l.)... De link die jij gaf leidde me naar een pagina met alleen een programmaatje erop (Intel Application Accelerator) en ik weet eerlijk gezegd niet wat ik daarmee moet... :?

Ik heb Mafia al wel eerder gespeeld op dezelfde pc, maar ik weet niet meer welke instellingen ik toen had... was een half jaartje geleden ofzo..

Ik heb het btw nu niet met andere spellen... Alleen met Max Payne 1 hetzelfde gehad, maar update erover gedraaid en die loopt nu vlekkenloos! (of ist vlekkeloos?)

[ Voor 16% gewijzigd door Fluim op 31-10-2003 17:37 ]

Verwijderd

wduim schreef op 31 oktober 2003 @ 17:35:
De link die jij gaf leidde me naar een pagina met alleen een programmaatje erop (Intel Application Accelerator) en ik weet eerlijk gezegd niet wat ik daarmee moet... :?
beter kijken ;) er staan wel degelijk drivers voor je videokaart op!

• Fluim
8)7 8)7 Sorry! zie ze inmiddels staan, en gedownload. Was een ouder stuurprogramma dan ik er al op had. Die oudere er over heen gespoeld, werkte niet... Nieuwe driver er weer over heen, ook weinig succes...
Iemand andere suggesties? Ik hoor het graag...

Wil weer erg graag met "the gang" aan de slag

[ Voor 9% gewijzigd door Fluim op 04-11-2003 17:16 ]

• Fluim
* schop * Weet echt niemand een andere oplossing? Heb zelf alles gedaan wat ik wist/kon... Het kan toch niet zo zijn dat dit spel het ineens niet meer doet?
Ik heb al een aantal malen gereinstalled, etc ook weinig zin...

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-11 06:13
Heb je het al wel eens zonder update geprobeerd!?
Misschien staat het bij de known problems op de "mafia" site!?

• Fluim
Ja ik heb het ook zonder update al geprobeerd... Ik kan me vaag herinneren dat het de vorige keer (+- half jaar geleden) wel lukte om te spelen nadat ik de update geinstalleerd had... Nu blijft ie dus crashen op hetzelfde punt.
Hij staat niet bij de FAQ op de Mafia site... Ik heb ook al een aantal andere Mafia fora bekeken, daar staat ook niets op. :(

• Fluim
Misschien hier nog iets: Als ik in 32 bit kleurenmode opstart, dan crasht ie terug naar het bureaublad, ik kan gewoon alles weer doen dan, en start ik Mafia in 16bit kleuren mode op, dan crasht ie naar een zwart scherm, waarna ik niks meer kan doen, en helemaal moet rebooten...

• Fluim
nog steeds niemand die een oplossing weet??

Verwijderd

wduim schreef op 31 oktober 2003 @ 15:39:
Ik wilde na een tijdje weer eens Mafia spelen, dus hele spel geinstalleerd (de officiële, legale versie), update 1.1 opnieuw van internet gehaald en erop gezet, al mn drivers weer ge-update... Maar na de introfilmpjes krijg je het laad schermpje met linksonderin de rode stipjes, en als hij ongeveer op de helft is springt ie terug naar mn desktop, zonder ook maar 1 foutmelding te geven...

Ik heb al geprobeerd om het spel in zn laagste resolutie te draaien, of zonder geluid, maar het maakt allemaal niks uit...

Ik heb dit forum ook verder doorzocht, maar nergens staat een oplossing voor mijn probleem :(

Specs:
P4, 2.0 GHz met 248 mb RAM, Intel 82845 G/GL Graphics Controller

Verwijderd

Wduim wil je mij even een mailtje sturen. Ik ben naar je op zoek i.v.m. met een probleempje met het spelen van Mafia jvhal@prettel.nl.

Thankzzzz

Verwijderd

Wist je dat een van de voordelen van een forum is dat iedereen mee kan doen in een topic, iets wat bij email heel moeilijk gaat. Het vragen of iemand je wilt mailen heeft dan ook geen enkele zin.

Daarnaast deed je gisteren precies hetzelfde en is dit topic al bijna een jaar oud. Als je met een probleem zit, dan kan je een eigen topic maken (maar lees eerst wel Spielerij - Eerste Hulp Bij Problemen en Spielerij - Problemen & Vragen FAQ door)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.