Toon posts:

Logitech Z-340 opengehaald, inbouwen in auto...(met foto's)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/etiennewierenga/LogitechIsLabtec.jpg
Labtec speaker in een Logitech?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/etiennewierenga/Voeding.jpg
Als ik deze nou vervang voor een omvormer van 12 volt naar 14,4 volt, ben ik er dan? Of lees ik het niet goed......

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/etiennewierenga/golfkarton.jpg
Ik rijd alleen een Peugeot 205, kan soms nogal vochtig zijn, kan golfkarton niet zo goed tegen....... in spuiten met iets misschien. Ik kijk nog wel ff. In mn kofferbak staat el wel een vochtvreter, dat scheelt enorm!!!!

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

alles wat je veranderd aan dat ding geeft weer ander geluid, ik gok dat dat nog de grootste uitdaging zal zijn :)

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Verwijderd

een beetje een vage topic start. maar ik neem aan dat je deze set in je auto wil inbouwen. en je wil weten of er een omvormer ban 12 naar 14.4 volt inmoet. het antwoord is nee.
ja kan hem gewoon inbouwen.

door de draden die uit de trafo komen aan te sluiten op de spanning van je auto. is 12 tot 14 volt ongeveer. [wel dikke draden gebruken 1.5 mm2 ofzo] en let op de + en - of dat goed zit.

en uit ervaring weet ik dat versterkers een redlijk ruim werk voltage hebben. je zou tegen het vocht de speaker conus kunnnen inspuiten met teflon spray ofzo.

verders veel suc6 met inbouwen laat even weten hoe het klinkt.

Verwijderd

schroef je die 2 kleine boxjes rechtstreeks aan de pootjes op het dashboard?

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil de boxjes denk ik ergens aan de deuren monteren (2 deurs hatchback) Ik zou links en rechts kunnen omwisselen zodat ik ook bij de volumeknop kan van de kleine boxjes. Misschien passen ze wel in de kaartenvakken :) .

Ik wil inderdaad de hele set aansluiten op de accu van mn auto. Ik draai toch bijna nooit muziek in de auto als de motor uit staat.

Verwijderd

dat van die labtec text op je logitech speaker lijkt te bevestigen wat ik al vermoedde: labtec is het budget merk van logitech
bij mn labtec headsetje zit een blaadje met een declaration of conformity: hier staat op "distributed by logitech sites". Dus ze zijn iig wederzijds close en omdat ze in het zelfde productsegment zitten denk ik dat het zelfs gewoon 1 bedrijf is. Dit komt best vaak voor, denk maar aan alle merken die unilever heeft.

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-03 12:47

Xof

Het is ook geen geheim hoor, het staat duidelijk op de logitech site dat logitech Labtec heeft overgenomen.. ik elke speaker van logitech zit labtec materiaal :) (dus ook de Z-680)

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:02

Wok

Dakloos...

Lekker wazige topicstart :? Die voldoet niet geheel aan de policy hier op GoT. :P

Als je dikke aansluitdraden gebruikt, zou je geen omvormer hoeven halen (zie de reply vna cactusman). Voor de veiligheid wel even een zekering er tussen plaatsen.

Volgende keer wel wat meer tekst en uitleg graag...

offtopic:
Sorry buurman, kon het niet laten >:) :>

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Verwijderd

Topicstarter
Leuk hoor, van je buurman moet je het hebben! ;) Binnen kort wordt er dus een Logitech Z-340 op mn accu van de Peugeot aangesloten.
Pagina: 1