OK, ik ga proberen dit zo duidelijk mogelijk uit te leggen, want ik weet dat ik nu eenmaal vage gedachtenkronkels hierover heb 
Ik heb een plaatje, dat plaatje wordt uit een DB gehaald en allemaal bijgehouden enzo. Niets bijzonders dus.
Nu heb ik die image in een form gegoten en het plaatje gebombardeerd tot een INPUT IMAGE TYPE
Op deze manier krijg ik de X/Y coordinaten van klikken binnen.
Deze sla ik op in een DB.
Tot nu toe allemaal heel simpel.
Wat ik echter wil, is op de een of andere manier voor elkaar krijgen dat ik het meest aangeklikte gedeelte van het plaatje kan bereken.
Dit hoeft uiteraard niet tot op de pixel zijn, maar mag gewoon een 'area' binnen het plaatje wezen.
Probleem is dus, hoe bereken ik het meest aangeklikte gedeelte
De optie om vantevoren zelf al een soort areas te defineren is eigenlijk niet echt een oplossing voor mij.
Wie o wie weet in welke richting ik het moet zoeken ?
Ik heb een plaatje, dat plaatje wordt uit een DB gehaald en allemaal bijgehouden enzo. Niets bijzonders dus.
Nu heb ik die image in een form gegoten en het plaatje gebombardeerd tot een INPUT IMAGE TYPE
Op deze manier krijg ik de X/Y coordinaten van klikken binnen.
Deze sla ik op in een DB.
Tot nu toe allemaal heel simpel.
Wat ik echter wil, is op de een of andere manier voor elkaar krijgen dat ik het meest aangeklikte gedeelte van het plaatje kan bereken.
Dit hoeft uiteraard niet tot op de pixel zijn, maar mag gewoon een 'area' binnen het plaatje wezen.
Probleem is dus, hoe bereken ik het meest aangeklikte gedeelte
De optie om vantevoren zelf al een soort areas te defineren is eigenlijk niet echt een oplossing voor mij.
Wie o wie weet in welke richting ik het moet zoeken ?