Ik ben bezig de mandrake 9.2 release te installeren. Ik loop hier echter tegen een dom probleem aan dat ik niet zo 1-2-3 kan oplossen.
Bij het eerste grafische scherm moet men de 'language' selecteren. Dit gaat prima met mijn Microsoft wheel mouse. Vervolgens gaat hij de muis detecteren (USB) en vind ook de goede muis, die dan echter prompt niet meer werkt
. Oftewel mijn muis werkt tot de mouse-detection dan vervolgens niet meer. Hij selecteerd dus de goede muis, maar er is hier vervolgens geen beweging meer in te krijgen. Nu kan ik natuurlijk een PS/2 verloopstukje gebruiken, maar ik wil liever eerst weten of iemand hier al tegenaan gelopen is?
Seach met Google en Tweakers leverd tot nu toe alleen resultaten op van mensen die later het wieltje willen gebruiken of na de installatie niet meer werkt.
AMD 1800+ @ 2400+
radeon 9700 pro -> vermeld omdat de installatie niet 'default' wil lopen hiermee
usb wheel mouse
Mandrake 9.2 hard-disk installatie
Bij het eerste grafische scherm moet men de 'language' selecteren. Dit gaat prima met mijn Microsoft wheel mouse. Vervolgens gaat hij de muis detecteren (USB) en vind ook de goede muis, die dan echter prompt niet meer werkt
Seach met Google en Tweakers leverd tot nu toe alleen resultaten op van mensen die later het wieltje willen gebruiken of na de installatie niet meer werkt.
AMD 1800+ @ 2400+
radeon 9700 pro -> vermeld omdat de installatie niet 'default' wil lopen hiermee
usb wheel mouse
Mandrake 9.2 hard-disk installatie
...Als het maar werkt