Ik heb hier een computer staan die al geruime tijd een error (blauw scherm) geeft, zodra hij iets wil uitprinten via een netwerk printer.
Het systeem:
• Pentium2 350 Mhz
• 64 Mb RAM
• Repotec Netwerkkaartje
• En de standaard rest...
Als je een commando geeft tot afdrukken (maakt niet uit wat), krijg ik het volgende blauwe scherm.

Als je dan op Enter drukt, gaat hij gewoon afdrukken, zonder verdere problemen. Als je dan later weer wat uitprint, zonder opnieuw op te starten, is er niets aan de hand. Nadat je de pc dus weer opnieuw hebt opgestart, krijg ik eenmalig weer die error.
Ik weet dat het een netwerk probleem is, maar ik zou niet weten wat.
- Ik heb de drivers van de netwerk kaart opnieuw geinstalleerd
- Ik heb alle netwerk instellingen nagelopen
- Ik heb de printer opnieuw geinstalleerd
Mijn moeder (die er mee werkt op mijn vader's bedrijf) vind het zo langzamerhand irritant worden.
Wat kan het probleem zijn? Ik weet er geen raad meer mee.
Het systeem:
• Pentium2 350 Mhz
• 64 Mb RAM
• Repotec Netwerkkaartje
• En de standaard rest...
Als je een commando geeft tot afdrukken (maakt niet uit wat), krijg ik het volgende blauwe scherm.
Als je dan op Enter drukt, gaat hij gewoon afdrukken, zonder verdere problemen. Als je dan later weer wat uitprint, zonder opnieuw op te starten, is er niets aan de hand. Nadat je de pc dus weer opnieuw hebt opgestart, krijg ik eenmalig weer die error.
Ik weet dat het een netwerk probleem is, maar ik zou niet weten wat.
- Ik heb de drivers van de netwerk kaart opnieuw geinstalleerd
- Ik heb alle netwerk instellingen nagelopen
- Ik heb de printer opnieuw geinstalleerd
Mijn moeder (die er mee werkt op mijn vader's bedrijf) vind het zo langzamerhand irritant worden.
Wat kan het probleem zijn? Ik weet er geen raad meer mee.