Toon posts:

[imode] van dale woordenboek

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat vinden jullie van de nieuwe dienst van van dale, beschikbaarheid van hun woordenboek over imode?

Mobiele ontwikkelingen vind ik altijd interessant, en daarom ben ik ook benieuwd naar jullie mening over dit nieuwe type dienst. Waarom nieuwe type dienst? nou, je hebt amusement, actualiteit, maar verder zijn er weinig mobiele kennis diensten, zoals het woordenboek.

Persoonlijk vind ik het een goede zet van van dale om mobiel te gaan, zo kunnen ze hun doelgroepen ook terwijl ze niet achter hun bureau zitten bereiken. Alleen raar dat ze alleen kiezen voor imode.. waarom niet meteen ook live en t-zones?

En nee, ik ben niet van van dale, ik ben gewoon een mobiele techniek freak :)

edit: http://www.vandale.nl/nieuws/actualiteit/

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2003 13:40 ]

Verwijderd

.

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 22:01 ]

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-11 15:47

reuzekind

Ik geloof in GoT

Ik vind het wel handig! Werkt iig sneller als zelf opzoeken, en aangezien ik niet altijd een woordenboek bij me heb maar wel m'n telefoon is het wel makkelijk.

Wel vind ik het vreemd dat ze hem alleen voor i-mode gebruikers hebben gemaakt, en er niet gewoon een Wap pagina van gemaakt hebben. Maar dit zal wel komen door een samenwerkingsverband tussen Van Dale en KPN.

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Verwijderd

Topicstarter
reuzekind schreef op 31 oktober 2003 @ 14:21:
Maar dit zal wel komen door een samenwerkingsverband tussen Van Dale en KPN.
dat zit er dik in idd.

Verwijderd

Topicstarter
Verder geen reacties?.. Ik ben toch wel benieuwd naar jullie mening, kan leuke discussie worden over mobiele technologie en nuttige (?) implementaties.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hmm ik krijg plotseling zin om hier een wap pagina omheen te bouwen >:)

Maar ik denk dat dit soort toepassingen er meer moeten komen; desnoods tegen een kleine betaling (De Telegraaf lezen voor 1 Euro per maand over wap vindt ik geen enkel probleem)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1