Toon posts:

Aanschaf: Printer & Scanner

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
waar en welke kan ik ~zo goedkoop mogelijk~ een scanner en printer aanschaffen..... 1 van jullie een suggestie? Hoorde over belachelijk goedkoope prijzen rond de 20/30 euro, klopt dat?

ps kwaliteit hoeft dus niet optimaal te zijn, wil er wel zoiezo cd hoesjes mee scannen en printen.... foto's zou leuk zijn (maar ik verwacht uiteraard geen perfecte kwaliteit)

/me is een arme student ;)

In afwachting,
sebaz

Verwijderd

Je mag dan een arme student zijn maar voor 20/30 euro een printer EN scanner vinden, zal volgens mij niet echt lukken B)

Check Vraag en Aanbod eens.

Verwijderd

Kijk eens naar een Apollo, die dingen kosten net niks. Zijn geloof ik afgekeurde HP's die onder die naam verkocht worden. Voor een paar 10tjes kan je ze wel vinden. Ze gebruiken de cardridges van de HP500 serie of die van de HP600. Nadeel daarvan is, is dat de HP cardridges niet echt goedkoop zijn!

• Spoooky
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:07

Spoooky

Core temp 37°C

Goedkope printer = dure cartridges, soms is het (bijna) goedkoper om een nieuwe printer te kopen! Ben zelf tevreden over canon, zowel budgetmodellen als de duurdere modellen.

Ik ben spuit 1011, aangenaam!

Verwijderd

Topicstarter
Scanner & Printer voor 30 euro samen, bedoelde ik niet, 30 euro voor elk.
maar inderdaad, die 'Apollo's.... ik zag ze allemaal lopen op HCC.
eens ff kijken, maar verder geen suggestie's over type scanners (en printers) ?

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-05 20:31
Geef 50 euro extra uit en je hebt zo'n Canon MPC190 apparaat (printer, scanner, copier in 1) ... perfecte kwaliteit en niet al te duur!

Geef mij maar een Warsteiner.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit is iets wat je prima zelf kan uitzoeken. Bekijk de T.net pricvewatch, lees wat reviews en je weet welke budgetprinter wel wat voor jou is. Eventueel kan je ook naar een 2e hands kijken, kost nog minder :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.