Ik heb op dit moment Wanadoo ADSL Lite, en ben daar best tevreden mee. Maarr zoals The Oracle al zei:
Nou weet ik dat ik daar natuurlijk voor heb getekend, maar nu kreeg ik nou net een mailtje binnen van wanadoo waarin dit staat:
Zoiets dacht ik namelijk ooit gelezen/gehoord te hebben, en ik wil zo snel mogelijk Demon of iets anders snellers
Ik wil dus gaan overstappen naar Demon Internet, maar ik zit nog totFeb 2004 vast aan ADSL litewhat do all men with power want? More power!
Nou weet ik dat ik daar natuurlijk voor heb getekend, maar nu kreeg ik nou net een mailtje binnen van wanadoo waarin dit staat:
Was het niet zo dat je na een wijziging van de AV je NIET akkoord kon gaan en daarmee het contract kon beindigen?Wijziging Algemene Voorwaarden
Door de introductie van een aantal nieuwe diensten ziet Wanadoo zich genoodzaakt per 1 december een aantal zaken in haar algemene voorwaarden op te nemen. Voor klanten die zich per 1 november 2003 aanmelden zijn deze voorwaarden al van kracht.
Klik hier voor meer informatie over de wijziging
Zoiets dacht ik namelijk ooit gelezen/gehoord te hebben, en ik wil zo snel mogelijk Demon of iets anders snellers
This space is occupied