Plextor 12x10x32s waar normaal te koop?

Pagina: 1
Acties:

• Macaco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-03-2022
Hallo,
Ik ben nou al weken bezig op een normale manier aan de Plextor 12x10x32s te komen nou het is janken met de pet op.Heb ik hem besteld bij Space promotions wordt dat ding weer een meijer duurder.Dan vindt ik in de pricewatch weer een toko waar je eerst geld moet gaan lopen over maken en dan maar wachten tot je hem krijgt,daar begin ik niet aan.Wat ik wil is dat ding voor acht meijertjes bestellen onder rembours.Zijn er al Tweakers-boys of girls die dit ding hebben?Waar kan ik de Plextor 12x10x32s gewoon normale relaxe manier bestellen?

Mijn dank is groot :)

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op woensdag 06 december 2000 08:51 schreef NEWBIE het volgende:
Hallo,
Ik ben nou al weken bezig op een normale manier aan de Plextor 12x10x32s te komen nou het is janken met de pet op.Heb ik hem besteld bij Space promotions wordt dat ding weer een meijer duurder.Dan vindt ik in de pricewatch weer een toko waar je eerst geld moet gaan lopen over maken en dan maar wachten tot je hem krijgt,daar begin ik niet aan.Wat ik wil is dat ding voor acht meijertjes bestellen onder rembours.Zijn er al Tweakers-boys of girls die dit ding hebben?Waar kan ik de Plextor 12x10x32s gewoon normale relaxe manier bestellen?

Mijn dank is groot :)
Volgens mij levert Informatique die writer gewoon onder rembours uit voorraad.
Suc6 ;)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:12
Funprice heeft em staan (in Enschede zag ik er tenminste 1 liggen :9~)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Vorige week was ik bij Euromax Leeuwarden (vh Rodo) en die had ze nog liggen.
IDE fl 645,00 en SCSI fl 749,00

Greetz,

• Speedy
Dat is wel heel erg goedkoop (zo had ik er ook 1 op de HCC ... komt die gast terug met een 12x4x32 :Z), wie kan die prijs bevestigen voor de 12x10x32s ?

Flickr | Lego collectie

• Macaco
Op de site van Euromax http://www.maximaaldigitaalbaar.nl/ kost de Plextor 12x4x32s retail 749,- piek.Maar ik wil de nieuwste 12x10x32s retail en die komt niet voor op de site.Maar ik stuur wel effies een mailtje om te vragen of ze toevallig het ding hebben liggen.

Verwijderd

Ik heb hem besteld voor F838 (incl btw) bij www.beatit.nl...... die hebben er zat op voorraad en im enkele dagen had ik hem in huis....

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Informatique heeft mij keurig geholpen, maar ja, ik heb hem dan ook nog voor 600,- gekregen.
De dingen zijn gewoon wat minder leverbaar, helaas, ze zijn gewoon GOED

• Bu588
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
Chicon in Delft heeft ze ook op voorraad liggen.

Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...

Verwijderd

De SCSI voor 600 piek? WEIRD! Dat is wel heeeeel erg goedkoop (lijkt me eerder dat dat de IDE is).

Trouwens ik weet wel uit vertrouwbare bronnen dat de IDE niet is bij te slepen :)

• Macaco
Bij Informatique kost de Plex 12x10x32s 930,-
En inderdaad bij Beat-it hebben ze het ding leggen voor 838,- inc BTW ,maar het is een bulk versie.Maakt dat nog wat uit?

The internal Retail package contains: PlexWriter 12/10/32S, 1 blank CD-R disk, 1 blank CD-R/W disk, 12 language manual, audio cable, CD-Recording software WinOnCD + PacketCD + BackMeUp (for Windows 95/98), WinOnCD + DirectCD (for Windows 2000/NT), Plextor utility software (PlexTools)

Is dit het waard de meerprijs?

Trouwens mijn Ultraplex 40x was ook bulk.En bij mijn scsi controller Adaptec 29160N zit ook plextools ,maar ik weet niet of dat het zelfde is als bij die Plex 10x12x32s retail.
En fik programma's heb ik eigenlijk ook zat,Nero,CloneCD,Easy CD creator,
Alleen dat WinonCD + PacketCD heb ik nie.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op donderdag 07 december 2000 16:33 schreef Dee-ehn het volgende:

Trouwens ik weet wel uit vertrouwbare bronnen dat de IDE niet is bij te slepen :)
DUH, vind je het gek, die dingen op 12 speed zijn burnproof :9

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Speedy
Ik neem dus no way bulk, Plextor komt em bij de Retail bij je ophalen zonder gezeur (als ik de handleiding van mijn cd-rom speler mag geloven). Maar goed, het scheelt wel weer wat, maar volgens mij is de retail ook wel onder de 900 te krijgen.

Flickr | Lego collectie

• Macaco
Vorige week besteld en gewoon niks binnen krijgen het is droevig gesteld met de levering van de Plextor 12x10x32s

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Fascom in Leiden heeft ze ook op voorraad, alleen duur -> 899,-

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

Als ik dit zo hoor heb ik wel erg mazzel gehad ik heb er afgelopen zaterdag een bij microdirect in amersfoort gehaald (dacht dat het de laatste was maar weet nie zeker) was voor 699,- de 12/10/32 met burnproof IDE

Ik voel me helemaal gelukkig, mensen suc6 met zoeken (ik hoorde dat paradigit ze in amersfoort ze vandaag weer binnenkreeg) :0:):)

• Speedy
doh, het ging hier om de S, niet de A (die is een stuk makkelijker (logisch) leverbaar).

Flickr | Lego collectie

• ShinDog
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-12-2023
Alternate in Ridderkerk heeft ze:

Plextor PXW1210TS (Bulk) 769,-
Plextor PXW1210TS (Retail) 799,-

excl. btw

www.alternate.nl

edit:
toevoeging

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:44

Opa

Nu Multifocaal!

ALs het niet echt de naam Plextor moet zijn, kan je kijken naar de Creative 12x10x32: oa bij sww.nl voor 625.
Of een TEAC CDW-512EA, oa bij Space Promotion voor 605.
Of het origineel: Sanyo 1300PN (zie pricewatch).

(is natuurlijk niet allemaal SCSI maar de Sanyo staat wel als SCSI in de prijswats)

UPDEET: Hier vind je een testje van de Sanyo, alias Brainwave.
http://www.zdnet.de/produkte/artikel/datenspeicher/200011/combo02_13-wc.html

Ik blijf updeten. ;) De originele site: http://www.burn-proof.com/ met Sanyo gegevens.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• garp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05 19:15
Waarom haal je niet de Sanyo BP3N? Dat is de SCSI met burnproof. Gewoon voor dat prijsverschil een SCSI-kaartje halen (8>

Of anders de ide-versie. Hij is te koop bij silverpremium.com, en die zitten gewoon in Rotterdam :). Ik heb zelf de Sanyo CRD-RW2 zonder BURN-Proof en die bevalt ook prima.

Organization:
Divider.net
A.G. Staal
Bergweg 209b II
Rotterdam, ZH 3037EJ
NL
Phone: +31 (0)10 2430025
Fax..: +31 (0)10 2430026
Email: info@silverpremium.com

Administrative Contact:
Divider.net
A.G. Staal
Bergweg 209b II
Rotterdam, ZH 3037EJ
NL
Phone: +31 (0)10 2430025
Fax..: +31 (0)10 2430026
Email: info@silverpremium.com

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 20:11
Ander breng een bezoekje aan Macropolis. Als er hier geen prijs bij staat, dan weet ik het ook niet meer.

[off-topic]
Gratis reclame>:)>:)
[/off-topic]

• Macaco
Alternate in Ridderkerk heeft ze:
Dat klopt een collega op mijn werk heeft al heel wat kakies uitgegeven aan Plextor rewriters.De beste man kocht twee maanden geleden een Plextor 12x4x32s stoot ie met zijn knie tegen het openstaande cd laatje heel die rewriter in barrels.Laser kop afgebroken vertelde hij mij.Hij probeerd hem nu zelf te repareren.En nu heeft ie de Plextor 12x10x32s bij Alternate vandaan.
Ik heb al gezegd je moet ie kapotte gewoon opsturen en laten maken,maar hij wil hem zelf maken.

Ik heb voor mijzelf vorige week donderdag de Plextor 12x10x32s bij Beat-it erdoor gedrukt met spoed.Dus ik wacht het nog effe af.

En ik weet het ik kan net zo goed een Sanyo nemen maar ik heb ook al de Ultraplex 40x dus dat vindt ik wel leuk die twee Plextor frontjes in mijn nieuwe pjoeter.

Aan een Pentium III slot 1 processor is nog makkelijker aan te komen,dan die verekte Plextor fikker :?

Veel van die sites hebben hem online in voorraad maar in werkelijkheid.Maarja geduld is een schone zaak,ik hoop hem toch met de kerst draaiende te hebben.Kan ik misschien wel kerst cd's fikken op 12x >:)

• Macaco
Niet te geloven zeg nog geen fikker wat een online firma's zeg Beat-it en Space promotions mooie praatjes door de telefoon maar niks waar kunnen maken.Dan ga ik erzelf maar op uit om die Plextor 12x10x32s te scoren.

• Macaco
Zo is dat wat dan!! Eindelijk een Plextor 12X10x32s als laatste besteld bij Norrod ,En het duurde te lang naar mijn zin,ik voor de kerstdagen naar Alternate en heb hem daar maar gekocht.En moet zeggen mozes kriebel wat een brander en wat een snelheid als je een Philips cdd 3610 al twee jaar gewend bent

Maar nu het volgende ik netjes een mailtje gestuurd naar Norrod met de mededeling dat ik dat ding niet meer hoeft omdat ik er al een heb.Krijg ik een mailtje terug van waar gaat dit over en wat is het verzend adres.Nou ik netjes nog een mailtje gemaakt ,Krijg ik nu net een mailtje van dat het ding verstuurd is.Nou heb ik zo iets ik heb er het geld voor en het lijkt me VET om er nog eentje bij te zetten.

Ik vraag mij af of dit kan want aan die data kabel zitten maar twee van die connector's en die zijn in gebruik.En de LVD kabel die op de scsi controller zit daar kan ik geen cdrom's op aan sluiten.Ik vraag mij af of er ook flat kabels zijn die meer aansluitingen hebben?
Pagina: 1