Ik ben dus overgestapt naar het opbouwen van een webpagina (in php, maar m'n probleem is van html omvang) in div's in plaats van tables. Lukt allemaal heel vlot anders, behalve dit....
Als je images in een div steekt, dan float alles mee, dus ook als je je browser versmalt. Ondere iedere image moet er nu tekst komen. Probleem is nu als je dit bvb in een table steekt, dat je 'images met tekst' nu niet meer mooi floaten, maar rechtstreeks onder elkaar gaan staan.
Dit float dus mooi:
<div>
[img]"blabla">[/img]
</div>
Hoe kan ik nu onder iedere image tekst krijgen, maar dat het floaten behouden blijft? Met floaten bedoel ik dus naar de volgende regel gaan indien het aan het einde van de div komt.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Edit: sorry mods, dit moest in P & W (* Dextro geeft zichzelf 10 stokslagen)
Als je images in een div steekt, dan float alles mee, dus ook als je je browser versmalt. Ondere iedere image moet er nu tekst komen. Probleem is nu als je dit bvb in een table steekt, dat je 'images met tekst' nu niet meer mooi floaten, maar rechtstreeks onder elkaar gaan staan.
Dit float dus mooi:
<div>
[img]"blabla">[/img]
</div>
Hoe kan ik nu onder iedere image tekst krijgen, maar dat het floaten behouden blijft? Met floaten bedoel ik dus naar de volgende regel gaan indien het aan het einde van de div komt.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Edit: sorry mods, dit moest in P & W (* Dextro geeft zichzelf 10 stokslagen)
[ Voor 35% gewijzigd door Dextro op 31-10-2003 11:49 ]