Ik gebruik het CMS typo3 om een webpagina te gaan bouwen. Nu is het zo dat je met typo3 heel mooi extensions kan implementeren. En hier zit hem het probleem.
Als ik een extension wil implementeren (hij download hem automatisch en gaat hem dan installeren) dan maakt hij eerst een dir voor deze extension aan (dit gaat goed), maar op het moment dat deze extension een subdir heeft dan gaat het fout:
Error: The directory '/home/virtual/site87/fst/var/www/html/typo3conf/ext/doc_tut_templselect/part1/' could not be created...
Als ik dan bij de volgende dirs ga kijken bij chown dan is er het volgende aan de hand:
Als ik een extension wil implementeren (hij download hem automatisch en gaat hem dan installeren) dan maakt hij eerst een dir voor deze extension aan (dit gaat goed), maar op het moment dat deze extension een subdir heeft dan gaat het fout:
Error: The directory '/home/virtual/site87/fst/var/www/html/typo3conf/ext/doc_tut_templselect/part1/' could not be created...
Als ik dan bij de volgende dirs ga kijken bij chown dan is er het volgende aan de hand:
quote: /home/virtual/site87/fst/var/www/html/typo3conf/ext/Owner: filmnl Group: filmnl
Size: 4096 bytes Last Modified: Fri Oct 31 10:44:44 2003
Owner
Read
Write
Execute
Group
Read
Write
Execute
Others
Read
Write
Execute
Ik vind dit wel raar. Waarom kan hij geen subdir aanmaken?quote: /home/virtual/site87/fst/var/www/html/typo3conf/ext/doc_tut_templselect/Owner: apache Group: apache
Size: 4096 bytes Last Modified: Fri Oct 31 10:44:44 2003
Owner
Read
Write
Execute
Group
Read
Execute
Others
Read
Execute