Napster gebruiken op gedeeld internet.

Pagina: 1
Acties:

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:03
Hoe kan ik napster gebruiken op een pc waar internet via een netwerk op werkt.
Ik gebruik Wingate en heb poort 6669 volgens mij opengezet.
Als ik het heb geinstalleerd moet ik mijn verbinding instellen.Dan geeft hij de melding cna not connect to the Napster.com server. Wie weet wat er mis is??

• pim4
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-08 18:20
hmmm. heb ik ook, zelfde probleem. heb een proxy met proxy+, ook 6699 open gezet, en geprobeerd via socks5, via de goede poort.... Maar geen zin en niet ben er ook niet zo eager op da'k er veel tijd in wil steken.

Verwijderd

Heb je wel de nieuwste versie (v2.0 BETA 7
)als je een oudere versie hebt mag je niet meer bij de server aanmelden.:)

Verwijderd

Om op napster te komen moet je pingeble zijn en moet je kunnen pingen, dat kan dus niet via proxy, gebruik daarom internet delen van windows zelf en er gaat een mp3-wereld voor je open :7

Verwijderd

Heb het zelfde probleem met winproxy. Exact de voorbeelden van het web overgenomen. De help files van napster deden het wel (poort 80 http was wel korrekt). Verder ICQ Mail News alles werkt alleen napster niet :'(.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Mijn probleem is precies anders om. Ik wil dat ze op mijn LAN niet meer met Napster kunnen werken. Ik heb nu een Gateway (Sygate Home Network 4.0) draaien, dit werkt echt perfect. geen configuratie voor de clients, dus ook niet voor Napster. Alle internet software werkt perfect.
Misschien kunnen jullie Sygate proberen voor internet deling, dit werkt echt heel mooi. Of gebruik een andere Gateway.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• pim4
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-08 18:20
Klinkt duidelijk. bedankt, jij ook japserj voor de vraag :) kwam toevallig voorbij fietsen.
Pagina: 1