Toon posts:

ander merk onderdelen in compaq laptop mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Al nodige gezocht op web en tweakers maar nix gevonden,

Iemand ervaring met stoppen van ander merk onderdelen (hd/cdrw drive /enz) in compaq evo n800c laptop? Is dit mogelijk of vragen om problemen?

Onderdelen zijn bij compaq dealers te bestellen echter schreeuwend duur:

40GB HDD 5400RPM Prijs: € 399,- incl. btw
CDRW/DVD Combo Prijs: € 489,- incl. btw
Mutiport wireless lan 802.11b Prijs: € 355,- incl. btw

Bij vraag en aanbod nix te vinden.
Pricewatch

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-05 13:01
De harde schijf is gewoon een standaard product, mits de goede afmetingen kun je daar gewoon een 3rd party schijf in zetten.

Andere onderdelen zijn vlgns mij helaas niet zo standaard, zo past mijn dell cd/rw/dvd module niet in een compaq en vise versa..

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-05 16:54
Cereal schreef op 31 oktober 2003 @ 11:13:
Andere onderdelen zijn vlgns mij helaas niet zo standaard, zo past mijn dell cd/rw/dvd module niet in een compaq en vise versa..
De CD/rw/dvd dingen hebben wel allemaal een standaard aansluiting, en soms lukt het om zo'n ding in het frame passend te krijgen, maar dan nog.. Voorkantjes etc. zijn vaak anders..

Dus soms kan het, vaak is het niet de mooiste oplossing :)

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-04 08:56

Speedpete

was barman

In mijn oude compaq Lappie zat een cd-rom van Toshiba en een HD van IBM... het zal dus echt wel lukken om wat 3rd party zut er in te zetten.

Anders gewoon testen met bijv. iemand die een intern wifi kaartje heeft... Drives moeten zeker lukken.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.