[Metia] problemen

Pagina: 1
Acties:

• fcs
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:29
Hallo,

Zit met het volgende probleem. Zoals hier op got te lezen is, zijn er vele problemen met Metia.nl. Dat is een reseller van nlhosting.

Probleem is het volgt: wegens slechte dienst en slechte contact van metia naar gebruikers, heb ik nooit een factuur betaald. Meerdere malen (zeker 2 x per maand) contact opgenomen omrent dit probleem. Nooit verholpen, nooit terug gebelt. Nu is het zo ver dat ik een nieuwe router heb moeten aanschaven, volgens hun zou het probleem in de router ligen. Dat zou dus verholpen zijn.

Echter, zit ik nog met de facturatie problemen. Via nlhosting heb ik een bericht laten plaatsen in de voicemail van die persoon (vaste nummers staan doorgeschakeld naar een 06 ????? ).

Ik wil nu dus verhuizen naar cistron (ook bbned) via een sip-migratie. In dat geval moet wel het factuuratie probleem opgelost zijn. Ik heb geprobeerd hem te bereiken via mail/fax/voicemail en aangetekende brief.

Die brief is van het postkantoor opgehaald, gast moest voor brief tekenen. Dus heeft hij hem ook gezien (of ie hem gelezen heeft, is een 2de...).

Wat kan ik nu doen? wachten totdat hij contact opneemt (naar aanleiding van het telefoontje van nlhosting) of zelf stappen ondernemen (zoals gerechts hof, ect)?

Ik ga zo ff ook consumenten bond bellen, dit probleem voorlegen. rechtswinkel ga ik ook bellen. Ik moet een deel van het jaar contract betalen, en ben er ook bereid toe (contract werkt 2 kanten op...) maar lange na niet het gehele jaar, aangezien ik meerdere malen down ben geweest (van minimaal 2 dagen tot 1 a 2 weken...).

zolang die facturatie probleem bij metia ligt, zal hij nooit toestemming geven voor die verhuizing naar cistron....

• NaZGuLL
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

NaZGuLL

Capo di Tutti Capi

NaZGuLL in "Metia ADSL?"

fcs ik woon ook in Amsterdam, misschien moeten we maar eens
in overleg wat te doen in deze kwestie.

[ Voor 80% gewijzigd door NaZGuLL op 19-11-2003 10:15 ]

I've seen things you people wouldn't believe, a P4 on fire at Mach2. I watched DDR-memory glitter in the dark. All those moments will be lost in time, like money down the drain. Time to spend.

• NaZGuLL
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

NaZGuLL

Capo di Tutti Capi

Ik krijg net een brief binnen wat betreft het Metia ADSL abonnement. De klanten van Metia worden overgenomen door FIBERWORLD. Er is een helpdesk welke tegen 0,50 euro/min. kan worden geraadpleegd. Ik hoop wel dat ik nu niet weer al die aangetekende brieven moet gaan sturen want dat gaat toch wel aardig in de papieren lopen.

I've seen things you people wouldn't believe, a P4 on fire at Mach2. I watched DDR-memory glitter in the dark. All those moments will be lost in time, like money down the drain. Time to spend.

• fcs
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:29
NaZGuLL schreef op 20 november 2003 @ 13:36:
Ik krijg net een brief binnen wat betreft het Metia ADSL abonnement. De klanten van Metia worden overgenomen door FIBERWORLD. Er is een helpdesk welke tegen 0,50 euro/min. kan worden geraadpleegd. Ik hoop wel dat ik nu niet weer al die aangetekende brieven moet gaan sturen want dat gaat toch wel aardig in de papieren lopen.
Sorry voor late reactie, was ergens op vakantie..
Heb die brief ook gehad, en in andere metia topics had ik begrepen dat het ook hetzelfde geval was. Ik heb zo het vermoede dat Fiberworld de zaakjes van metia aan het overnemen is, zeker ook gezien dat Fiberworld metia niet te aan de telefoon te pakke kan krijgen. Voor mij is het probleem voorlopig ff verholpen. Ik ga zeer zeker wel een verhuizing aanvragen naar een andere provider. De kosten van vorige jaar van metia, heb ik nooit overgeboekt, dus die krijgen ze niet.

In iederegeval totdat die gast contact opneemt.

Edit:

Zie net dat de topic die je aanhaalt het zelfde topic is die ik gevonden heb...

[ Voor 5% gewijzigd door fcs op 02-12-2003 11:24 ]