the things we fear most have already happened to us
He does fit the profile perfectly. He's intelligent, but an under-achiever; alienated from his parents; has few friends. Classic case for recruitment by the Soviets.
En de optimization voor een server (2003) is nu eenmaal anders dan die voor een client (XP). Live with it.
Virussen? Scan ze hier!
bij op w2k3 gaat t surfen even snel als op winxp pro en heb niet veel veranderd.
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Windows 2003 is heel wat anders als een OS als win98, win2k of winxp.
Die zijn bedoeld voor gebruikers, windows 2003 is een server pakket.
[ Voor 49% gewijzigd door littledreamer op 31-10-2003 11:16 ]
En om nog iets nuttigs te posten, mischien dat je op speedguide.net iets kan vinden? Ik kan me herinneren dat ze daar veel info en tooltjes hadden om verschillende waarden mbt je tcp/ip en internet te veranderen.
[ Voor 18% gewijzigd door maratropa op 31-10-2003 11:19 ]
ik vind dit een beetje vragen naar de bekende weg.gladiool schreef op 31 oktober 2003 @ 11:16:
Een beetje loze replies jongens, daar heeft hij toch niks aan. Ik denk dat ie zelf wel weet dat het een server OS is, bedoelt voor servers, maar het is bekend dat je er met tweaken een prima desktop van kan maken, en we zitten toch op tweakers? Als nou iemand zou zeggen "Nee dat kan niet want: bla bla bla uitleg bla bla bla" Maar dit is nergens op gebaseerd, ik weet bijna zeker dat er best wat dingen aan te passen zijn zodat ook dit probleem op te lossen is. Hell er zijn mensen met evenhoge 3dmark scores op 2003 al op XP....
En om nog iets nuttigs te posten, mischien dat je op speedguide.net iets kan vinden? Ik kan me herinneren dat ze daar veel info en tooltjes hadden om verschillende waarden mbt je tcp/ip en internet te veranderen.
straks komt er nog iemand die klaagt over z'n vw caddy welke niet harder wil lopen als 180
Verwijderd
Bij mij loopt internet nu wel snel, maar als mijn server 2 weken aan heeft gestaan, dant wordt hij trager (128mb ram is echt te weinig ...) en dan vertraagt ook inet.
Ofdat je hiermee alsnog een zelfde soort performance kan krijgen als met Windows XP durf ik niet te zeggen - vermoedelijk kan je er dicht bij in de buurt komen als je het op de foute manier tuned zodat het meer een workstation wordt. Echter denk ik dat het bij dit soort topics heel erg belangrijk is dat je zelf voldoende inzet getoont hebt - je begeeft je namelijk op een erg moeilijk pad naar het gebruik van een OS waar het initieel niet voor bedoeld is.
In jouw topicstart kan ik niet een duidelijke probleemomschrijving halen - als iemand zegt dat het "Surfen traag is" dan kun je daar gewoon niet zo veel mee.
Je kan je bijvoorbeeld afvragen ofdat je de Internet Explorer security settings verwijdert hebt, ofdat het een IE specifiek probleem is (eg: treed het probleem ook met Mozilla op), heb je het probleem ook als je simpelweg iets download, of is juist de beeldopbouw trager.
Al met al denk ik dat we met dit topic niet zo heel veel kunnen in deze vorm.
Dit topic is gesloten.
![]()