Toon posts:

Steam en Cs probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had gister winxp pro nieuw geinstalled. wou ik net ff cs'en, steam erop gezet. Wil ik cs opstarten moet tie eerst updaten, maar daarna krijg ik een vreemde error: "SteamProcessCall(WaitForAppReadyToLaunch) Failed with error 15: Cache Read failure The game data cache needs to be flushed in order to run.

klik ik op OK, komt de error steeds terug. Ik zou niet weten wat flushen is 8)
Moet dus Cs updaten maar dat gebeurt niet, weet iemand wat ik hieraan moet doen. Heb trouwens CSinstall die van 370 md oid, greetz...

*edit
Al mijn andere mods doen wel ( tfc, dmc etc ).

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2003 12:30 ]

Verwijderd

Aha dat probleem je moet ff je steam cs cache file wissen dan gaat hij die opnieuw downloaden. Ik mijn geval is dat 311 mb zo groot is die file dus weet waar je aan begint.
De file staat hier X:\Steam\SteamApps\counter-strike.gcf
Als je deze wist gaat hij hem opnieuw downloaden. En cache date flushen aka deleten :)

Verwijderd

Topicstarter
ah tnx ben nu aan het downloaden :o

hij doet alweer dank u very wel

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2003 17:26 ]

• Patrijz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-11-2023
Mijn pc slaat steeds vast, vooral als ik cs !!! heb er verder zelden last van, maar in cs erg vaak !!! ik kan helemaal nix meer...alleen de reset knop in duwen :S weet iemand waar dit aan kan liggen?? en ja..ik heb al opniew geinstalleerd e.d. maar heb er ook wel eens last van als ik niet cs...maar dat is bijna nooit... ik weet niet waar ik het probleem moet zoeken !! :'(

• Patrijz
lol..niemand weet het dus???? ....

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:44

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Nee,

Zowiezo is cs 1.6 nog vol met de bugs.

Mensen zakken zomaar in de grond of je blijft hangen als je doodgaat terwijl je wel iedereen hoort kopen en je krijgt een buy menu voor je.

Ook val ik soms uit de server etc.

Maar die reboot van jou ligt denk ik niet zo heel snel aan 1.6 maar eerder aan brakke videokaart driver, voeding oid.

Tweakers Discord

Verwijderd

Dat mensen in de grond zakken is meer een cheat,dan een bug,
tweakduke schreef op 01 november 2003 @ 22:52:
Nee,

Mensen zakken zomaar in de grond of je blijft hangen als je doodgaat terwijl je wel iedereen hoort kopen en je krijgt een buy menu voor je.

Maar die reboot van jou ligt denk ik niet zo heel snel aan 1.6 maar eerder aan brakke videokaart driver, voeding oid.

• Patrijz
tweakduke schreef op 01 november 2003 @ 22:52:
Nee,

Dan mag jij mij uitleggen hoe het komt dat mijn pc dat alleen doet met CS (ook 1.5 al) en niet (of nauwelijks) met UT 2003 of Vice City of Splinter Cell !! :?

Verwijderd

@Jieve: Dat mensen door de grond zakken of hoog in de lucht lopen is geen cheat hoor, ik zie het op mijn beeld ook wel eens. Ik moet echter wel op de normale hoogtes schieten om ze goed te raken, dus niet op het model schieten.

Verwijderd

Topicstarter
Heb alweer wat nieuws, steam start niet meer op maar deze error komt in beeld

Steam.exe (main exception): Win32 StructuredException at 0195C76A: Unspecified floating-point exception. bij processen staat steam gewoon aan. Zou iemand weten hoe ik dit nou weer op moet lossen :z

Verwijderd

Vaag,had ik vandaag ook nog,alleen ik kon niet op normale hoogte schieten,want dan raakte ik hem niet..... :/
Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 09:08:
@Jieve: Dat mensen door de grond zakken of hoog in de lucht lopen is geen cheat hoor, ik zie het op mijn beeld ook wel eens. Ik moet echter wel op de normale hoogtes schieten om ze goed te raken, dus niet op het model schieten.

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

hihi heb die flush fout ook gehad... even alles eraf (half life cs steam ) en er opnieuw op en hij deed het gewoon weer 8)

als je systeem vaak vastloopt tijdens 1.6 ligt dat waarschijnlijk niet aan steam dus het enige wat je dan kan proberen is andere drivers erop en anders format :P

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

• Patrijz
intuliegend schreef op 04 november 2003 @ 16:14:
als je systeem vaak vastloopt tijdens 1.6 ligt dat waarschijnlijk niet aan steam dus het enige wat je dan kan proberen is andere drivers erop en anders format :P
Heb ik al een keer gedaan...teveel moeite om dat nog een keer te gaan doen :S

Verwijderd

Steam had in het begin idd wat kinderziekten, maar die zijn er op dit moment echt wel uit
Pagina: 1