Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?
Nergens last van.
Zit je soms achter een trage PC met idioot veel animated gif's/flash/etc in het beeld
Zit je soms achter een trage PC met idioot veel animated gif's/flash/etc in het beeld
Je gebruikt ook wel een erg antieke Mozilla versie moet ik zeggen....
Intentionally left blank
In mozilla 1.0 was de javascript-engine heel erg sloom...
Pas bij 1.2 (meen ik) of later werd het een beetje acceptabel, zelf had ik enorm last ervan in de groepen-beheer-admin (met heel veel javascript in/uit-klappers) wat nauwelijks te gebruiken was in 1.0 en in 1.2 een stuk beter.
Pas bij 1.2 (meen ik) of later werd het een beetje acceptabel, zelf had ik enorm last ervan in de groepen-beheer-admin (met heel veel javascript in/uit-klappers) wat nauwelijks te gebruiken was in 1.0 en in 1.2 een stuk beter.
Tjah, dat is de versie in Debian Testing. Maargoed, misschien moet ik de sprong naar unstable maar eens wagencrisp schreef op 31 oktober 2003 @ 10:26:
Je gebruikt ook wel een erg antieke Mozilla versie moet ik zeggen....
Firebird 0.6.1 vertoont trouwens hetzelfde probleem.
[ Voor 10% gewijzigd door Confusion op 31-10-2003 14:09 ]
De functie voor het bepalen van de lengte is ook wel erg inefficient; ik heb even een alternatieve functie geschreven die in Mozilla maar liefst 100 keer sneller is
Intentionally left blank
lokaal een andere functie ingevoegd, ik laat deze nog even open voor feedback als het online is
Intentionally left blank
kick: staat online nu, Confusion: brengt dit verlichting?
Intentionally left blank
Yup, het probleem is helemaal verdwenen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()