troll, flamebait, gemodereerd of . . . ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-10 23:48

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
In het Gator verandert naam om van imago te verbeteren draadje staan deze twee reacties onder elkaar.
Nu dragen niets bij, maar welke eindscore zou nu de beste zijn?
Imho vertroebeld de aversie tegen Gator de moderaties in het gehele draadje mogelijk wel iets.
:)

Claria hehe, het klinkt als een ziekte en dat is het ook hehe

en

Simpele reactie: Mwoehahahahaha!

* botoo nodigt nadrukkelijk diegenen (maar niet uitsluitend!) die mogelijk meer aan modereren willen gaan doen (met de daarbijbehorende status :Y) ) uit om hun onderbouwde mening te geven.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Ik vind ze een +4 inzichtvol :+

Nee, ik vind de tweede een -1 waard, simpelweg omdat de poster niet eens moeite neemt voor een fatsoenlijke reactie en dus best een stimulans mag krijgen om voortaan wel een beetje zijn best te doen (ik ga ervan uit dat de poster een -1 niet echt leuk vind).

Over de eerste twijfel ik nog, ik neig naar eveneens een -1 troll omdat ik het verband tussen een ziekte, de naam van het bedrijf en de activiteiten daarvan niet echt zie. Verder kan het aanstootgevend zijn voor mensen die zelf ziek zijn of die een ziekte van dichtbij mee maken.

Ik vind eigenlijk wel dat er strenger gemodereerd mag worden, reacties waar duidelijk geen moeite in gestoken is mogen van mij naar de -1, daardoor gaan die gebruikers misschien eens wel hun best doen voor reacties waar wat moeite in zit en waar dus niet alleen ":P" o.i.d. in staat.

edit:

D's en t's blijven lastig :X

[ Voor 4% gewijzigd door Beaves op 31-10-2003 10:33 ]

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Deze stat op +3 inzichtvol Zegt u het maar!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
van mij mag de 2e naar -1 en de eerste eigenlijk ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Niet meer dan +1 waard volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
De reactie "het is een ziekte hehehehehe" is imho gewoon een flame jegens het bedrijf. Degene die dit gepost heeft, heeft duidelijk aversie tegen Gator (om even de oude naam te gebruiken). Ook stel me het "hehe" eigenlijk gewoon al stom gegrinnik voor, en vind de poster zichzelf wel heel erg stoer op die manier. Ook ben ik van mening dat de reacte niet onderbouwd is, en daarom een -1 flame :)

Over de twee: tsja. Het voegt zeker weten niets toe, en lijkt een sadistische lach naar Gator toe. Daarom vind ik dat die reactie ook op -1 hoort, simpelweg omdat ook hier geen argumenten zijn, en het erg dicht tegen een flame aanligt. Als het geen flame zou zijn zou de reactie imho op 0 horen, omdat de toegevoegde waarde dat ook is :)

ook heb ik deze reactie als flame gemod, omdat Gator hier word geassocieerd met de zwarte pest (het word gemeden als zijnde zwarte pest staat er)

verder heb ik deze op 0 gezet, aangezien het imho niets toevoegt, maar geen directe flame op Gator is (al zit het er ook erg dicht tegenaan). hetzelfde geldt voor deze, en dat is al twintig keer gezegd ook nog.

In een andere draad staat deze op +3, en heb ik -1 overgewaardeerd gedaan. waarom? omdat ik de reactie wel behulpzaam vind, maar niet zo goed dat hij een +3 waard is. ook is deze regelrechte flame naar vrouwen als flame gemodeerd (stond al op -1, heb dus 0 gemod gedaan).

en weer trekken we een andere draad erbij :)

deze reactie mbt video op umts stond op +4, terwijl het slechts speculatie is. imo is dat niet +4 inzichtvol waard, -1 overgewaardeerd dus.

deze is imho overbodig doorzeuren over je eigen 'grap', en heb ik dus -1 overbodig gedaan.

verder ga ik weer even door modereren (10 minuten ofzo, dan zijn ze op :+), ik heb nu aardig wat meningen gegeven :)

[ Voor 61% gewijzigd door KeX op 31-10-2003 12:50 . Reden: KeX: url-tjes gefixed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Die UMTS draad heb ik ook wat bijgeschaafd met gewone modpuntjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

polaris schreef op 31 oktober 2003 @ 11:19:
[...]

Niet meer dan +1 waard volgens mij.
Dat dacht ik! Ik vind het een beetje een vlammerige varaint van "al draagt een aap een gouden ring.......". Aangezien de reactie al doodgemod op +3 stond heb ik hem met wat meer kracht (PM) richting de 1 gesgopt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfatrion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-09 08:36
Wat mij betreft allebij een nul. +1 is voor ontoppic of toegevoede waarde
Pagina: 1