Toon posts:

posthistory terug. wanneer?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het zal ongetwijfeld ergens staan, maar ik kan t zo gauw niet vinden. Komt de posthistory nog terug in myreact???
Op deze manier vergeet ik topics te checken waarin ik gereageerd heb, en dat is verschrikkelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 09:18

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Klik eens op je eigen naam? Of bedoel je dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
aaaaaarrrrrgghhhh!!!! ja, dat bedoel ik....... :P
is me compleet ontgaan. |:(
thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Maak een bookmark naar jouw posthistory :)

Je kan trouwens ook via de forumindex op je posthistory terecht. Klik op jouw naam achter "Hoi" bovenaan B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dat vraag ik me eerlijk gezegt ook af... als ik nu op me eigen naam klik krijg ik maar 1 pagina, en ik zou graag ook eens oudere topics waarin ik gereageerd heb kunnen terugzoeken... via de search is dat lastig omdat die (om een of andere reden) LANG niet alle posts van mij weergeeft... die geeft maar 8 pages ofzo terwijl de posthistory ergens in de 20 pages was (dacht ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 09:18

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Als je het 'aantal posts per pagina hoger zet' veranderd het aantal posts in je posthistory ook O-) Maar opgedeeld in pagina's zou idd wel handig zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Precies, ik heb nu alles op 50ppp... maar zelfs die heeft een maximum wat je hem kan geven, en dat maximum is volgens mij lang niet genoeg om alle posts van mij te listen... daarom vond ik die meerdere pages ding handig :)

edit:
@OnTrack:

Dat ?limit=999 truukje kende ik al, et is een omweg, maar hij werkt... maar handig is anders... daarom deze vraag ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Fludizz op 31-10-2003 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:43
als je achter het URL van je posthistory "?limit=999" zet kan je in ieder geval terug tot juni vorig jaar. natuurlijk maar een tijdelijke oplossing, dus ik hoop dat de problemen hieromtrent snel opgelost zullen worden.

als je een hoger getal kiest zal hij weer de lengte hebben zoals je hebt ingesteld in je prefs bij "posts per pagina"

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

OnTracK schreef op 31 oktober 2003 @ 10:26:
als je achter het URL van je posthistory "?limit=999" zet kan je in ieder geval terug tot juni vorig jaar.
Dat geldt alleen voor jou B)

Ik ga slechts terug tot 4 oktober dit jaar en de topicstarter tot 4 november vorig jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdgroot
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-11-2024
Ik zie hier nog geen antwoord op de oorspronkelijke vraag: "posthistory terug. wanneer?" en eigenlijk ben ik ook wel heel nieuwsgierig naar het antwoord (of een benadering van het antwoord). Is er iemand die een idee heeft hoe het staat met het oplossen van de load-problemen bij de posthistory in myreact en hoe lang (of kort, ik blijf positief :)) het misschien nog gaat duren?

Laat een computer nooit merken dat je gehaast bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
BalusC schreef op 31 oktober 2003 @ 10:33:
[...]
Dat geldt alleen voor jou B)

Ik ga slechts terug tot 4 oktober dit jaar en de topicstarter tot 4 november vorig jaar :)
Maar niet iedereen maakt zo rond de 1000 posts in 1 maand tijd ;)

Ik moet zeggen dat ik Post History niet zo erg mis, maar dat komt misschien doordat ik het eigenlijk nog niet zo lang gebruik. Maar het kan af en toe best handig zijn.

Die loadproblemen kwamen trouwens toch vooral door de overgang van React 1.8 naar 1.9? Door die overgang moesten veel dingen opnieuw geladen/berekend/etcetera worden, maar de overgang is al een tijdje geleden, dus de load problemen moeten toch ook wel wat minder geworden zijn? GoT is iig de laatste tijd weer lekker snel :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:43
mijn post ging natuurlijk over de posthistory van de TS, dat je door middel van "limit" bij hém maximaal tot november vorig jaar terug kan gaan. waarom ik in mijn vorige post juni zei weet ik ook niet meer... want ik ben zelf niet eens zo lang geregistreerd, laat staan tot dat punt posts

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

bdgroot schreef op 31 oktober 2003 @ 10:33:
Ik zie hier nog geen antwoord op de oorspronkelijke vraag: "posthistory terug. wanneer?" en eigenlijk ben ik ook wel heel nieuwsgierig naar het antwoord (of een benadering van het antwoord). Is er iemand die een idee heeft hoe het staat met het oplossen van de load-problemen bij de posthistory in myreact en hoe lang (of kort, ik blijf positief :)) het misschien nog gaat duren?
Zodra de heren van Parse of ACM & Kees erachter komen wat het probleem is, zal dat gebeuren.

Ze weten gewoon nog niet waar het probeem zit, dus een tijdstip noemen heeft totaal geen zin, net zo min als het erover klagen, ze weten dat het probleem bestaat en zullen blijven zoeken naar de oplossing :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hij is er weer!
Bugje dus blijkbaar gefixt. :)
Danku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdgroot
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-11-2024
Zekers! Ik d8: laat ik eens kijken of hij er weer is en heel toevallig is ie nu terug, lekker! >:)

Laat een computer nooit merken dat je gehaast bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Post history ziet er nu wel maf uit? Enorm veel ruimte om de links heen. Hoe komt dat?

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 13:31

drm

f0pc0dert

DarkX:
Post history ziet er nu wel maf uit? Enorm veel ruimte om de links heen. Hoe komt dat?
De eerste kolom met forumafkorting en icon is te small, lijkt het :)

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Ja, maar normaal staat dat icoontje toch voor de topictitel, en niet bij de forumnaam?

Lastposter tooltip doet het btw niet.

[ Voor 20% gewijzigd door DarkX op 04-11-2003 14:49 ]

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:12
Inderdaad, die tooltip is ook verdwenen.
En ik krijg "er zijn resultaten, verdeeld over pagina's". Tellen is ook lastig...
Dat staat trouwens los van die tooltip of die te smalle linkerkolom. Sinds de React-upgrade heeft 'ie daar al last van.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06 12:38
DB nog niet afgesloten?

Knap irritand, ons forumpje wordt er nog niet veel beter op met vernietigde
layout en onafgesloten DB.

[ Voor 55% gewijzigd door avon op 04-11-2003 16:04 ]

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

Pagina: 1