Hiep hiep Mooo
voor de man die het mogelijk maakte voor velen om vanachter een proxy te flushen! 
DSmarty, ik vind je traktatie héérlijk!
Dank U, dank UOp woensdag 06 december 2000 08:16 schreef aginor het volgende:
Hiep hiep Mooovoor de man die het mogelijk maakte voor velen om vanachter een proxy te flushen!
Verwijderd
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
Joho CyberJunkie, op de DPC meeting waren er in totaal 8 mensen uit Epe!Op woensdag 06 december 2000 12:37 schreef Cyberjunkie het volgende:
Heee, kom jij ook uit Epe?!! Lachen! En zitten daar nog meer powercows?
FoeiOp woensdag 06 december 2000 13:05 schreef Cyberjunkie het volgende:
Hmm..waarom was ik daar dan niet?
Volgende keer beter dan!
Have a wheelie good weekend!
Verwijderd
zo'n kleine opdonder aan het bierOp woensdag 06 december 2000 14:46 schreef victorb het volgende:
Stuur dat bier maar met de post of duurt dat weer een week
* B-Force was erbij en keek toe hoe victorb dronk!!!Op woensdag 06 december 2000 16:47 schreef libido78 het volgende:
[..]
zo'n kleine opdonder aan het bier
op de DPC-meeting dronk je ook niet toch?
maar voor jou kan altijd een uitzondering gemaakt worden hoor Vikkie
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl
Hehe, volgens de mythen ben ik 3 minuten en een boel jaar later dan Sinterklaas geboren, misschien ga ik ooitjes kinderschoentjes vullenOp woensdag 06 december 2000 18:43 schreef ^|W|eiRd0 het volgende:
* DSmarty denkt DSmarty = Sinterklaas ?
of is et gewoon toeval dat je zelfde dag jarig bent ?
CONGRATZ MAH MAN !!!!!!
Verwijderd
En dan het liefst INCL. zo'n lekker cadeautje voor alle DPC'ersOp woensdag 06 december 2000 20:59 schreef bobdebeer het volgende:
Mogen er nog vele jaren volgen
Verwijderd
Ok.. dit rijmt...Op woensdag 06 december 2000 20:59 schreef bobdebeer het volgende:
Happy birthday to you,
Happy birthday to you,
Dit niet.. waar is de rijm spirit gebleven?? Pakjes avond zeker al voorbij he? tsssHappy birthday dear DSmarty,
Happy birthday to you
Mogen er nog vele jaren volgen