Toon posts:

AMD XP 2700+ Barton gekocht?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen allemaal,

Ik heb in de search er wel iets over kunnen vinden, maar toch niet voldoende.
Ik heb 2 dagen geleden bij gistron een amd XP 2700+ besteld. Bij de beschrijving van de proc. stond er dat het een barton betrof. Maar omdat ik deze proc nergens nog was tegengekomen, wel in de thoroughbred versie, heb ik een mailtje gestuurd. En als antwoord kreeg ik dat het idd een barton betrof met 512 KB cache. Maar ik weet het nog niet. Overal waar ik kijk vind ik alleen de 2700+ Thoroughbred versie en geen barton. Nu vroeg ik me af of iemand anders ook de 2700+ barton heeft. Of is het zo dat dit helemaal niet kan?

Ohw dom dom, het is nog vroeg....zou een modje hem willen verplaatsen naar Processors, Mobo's & Geheugen, dank u! _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2003 08:44 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Beste manier om het uit te vinden: Kijk op de proc als je hem binnen hebt. Of na installatie van het ding, check met WCPUID of CPU-Z de codes, en de L2 cache. Staat er op de cpu echt 2700 en als cache 512k, bingo een Barton. Kans is overigens klein hoor, maar niet gans onmogelijk. Er zijn nu namelijk ook al steeds meer 2600+ Bartons in omloop :)

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Of check het met AIDA 32 sysinfo tool. Super zwaar relaxed progje.
www.aida32.hu

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Frontpage Algemeen > Processors, Mobo's & Geheugen + slotje

Waarom het slotje dan? Dit staat allemaal gewoon in de FAQ van het juiste subforum ..

Dit topic is gesloten.