Oud e-mail adres in profiel

Pagina: 1
Acties:

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-03 16:22

Royz

Kleurenblind!!

Topicstarter
Aangezien ik mij een tijd geleden had geregistreerd voor de frontpage (zelfde username als hier op GoT), wilde ik eens naar mijn profiel kijken. Vreemd genoeg ben ik het paswoord wat ik meestal gebruik vergeten en het e-mail adres dat in het profiel staat is verleden tijd (ik heb dat domein niet meer). Ik kan dus makkelijk bewijzen dat het mijn username is, aangezien het e-mail adres hetzelfde is als mijn voor@achternaam.nl is. Sorry voor de overlast! O+

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Je e-mail adres op je frontpage account is veranderd in hetzelfde adres als dat wat je op GoT gebruikt. In die e-mailbox ligt ook een nieuw paswoord op je te wachten.

:)

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-03 16:22

Royz

Kleurenblind!!

Topicstarter
KeX schreef op 31 oktober 2003 @ 07:42:
Je e-mail adres op je frontpage account is veranderd in hetzelfde adres als dat wat je op GoT gebruikt. In die e-mailbox ligt ook een nieuw paswoord op je te wachten.

:)
Het is allemaal gelukt, heel erg bedankt Kex!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
offtopic:
Sinds wanneer kan een PowerMod ook al users 'modden'(modifien) ;)

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Omdat dat standaard bij het Tweakers.net PowerMod Plus-pakket geleverd wordt.

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Alex de Groot schreef op 01 november 2003 @ 02:24:
offtopic:
Sinds wanneer kan een PowerMod ook al users 'modden'(modifien) ;)
De kracht van het concept Powermod zit hem niet zozeer in het slechts bijstellen van reacties, maar meer in het overzicht over users kunnen houden qua gedrag op de frontpage vanuit een verder afstaand perspectief. Daar horen deze features ook bij. En als een adje ff geen tijd heeft om te reageren wie ben ik dan om een user niet te helpen. :)
Pagina: 1