Ik heb XP maar weer eens gereinstalled. Ik had vorige keer door een registertweak de prullenbak van de desktop verwijdert. Dit wil ik nu dus weer. TweakUI kan dit, weet ik, maar die hoef ik er niet op. Is weer een nutteloos progje dat je 1 keer gebruikt. Vorige keer was het volgens mij iets van een extra key die het icoon enablede (1) of disablede (0). Het was heel makkelijk. Alleen moet ik nog ff weten wat het precies was. In de search kan ik ook niets meer vinden en ook google geeft alleen aan hoe je dingen naar de prullenbak gooit
Niet echt heel nuttig dus...
Verwijderd
Deze maybe?
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion
\Explorer\Desktop\NameSpace\{645FF040-5081-101B-9F08-00AA002F954E}
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion
\Explorer\Desktop\NameSpace\{645FF040-5081-101B-9F08-00AA002F954E}
TweakUI, kun je downloaden van de MS site.
I see dead pixels...
Verwijderd
Lezenjotheman schreef op 31 oktober 2003 @ 00:55:
TweakUI, kun je downloaden van de MS site.
TweakUI hoef ik niet. Alleen wat die doet in het register
Die key had ik inderdaad al gevonden. Maar als ik het dan terug zou willen zetten, dan moet ik die key weer terug invoeren...
Verwijderd
Maak je toch van te voren een backup van je reg?Paultje3181 schreef op 31 oktober 2003 @ 00:57:
TweakUI hoef ik niet. Alleen wat die doet in het registerDie key had ik inderdaad al gevonden. Maar als ik het dan terug zou willen zetten, dan moet ik die key weer terug invoeren...
De precieze regkey weet ik zo ff niet, maar er is ook een (imo nog makkelijkere) manier zonder gebruik te maken van extra progs:
run->gpedit.msc->user config->administrative templates->desktop->remove recyclebin icon from desktop, enablen
run->gpedit.msc->user config->administrative templates->desktop->remove recyclebin icon from desktop, enablen
Slapen gaan
Misschien net overheen gelezen maar kun je ook normaal zeggen
I see dead pixels...
Ter info: dit werkt alleen bij XP Professional, XP Home kent dit object niet.k7of9 schreef op 31 oktober 2003 @ 01:00:
De precieze regkey weet ik zo ff niet, maar er is ook een (imo nog makkelijkere) manier zonder gebruik te maken van extra progs:
Hey, dit werkt inderdaad. Wat fijn... Ook meteen even wat andere dingetjes uitgezet... Thnx
Pagina: 1