ik zit met hetvolgende probleem:
ik kreeg net een melding van winXP dat mijn computer gereboot word (zo'n zelfde melding als de RPC-bug) met de melding:
maar ik heb dus XP, voorzien van alle (recente) updates en ik draai Norton Internet Security 2003 (up-to-date).
nou vroeg ik me af of dit een eenmalige gebeurtenis is (gewoon een normale 'crash'), of dat dit te maken heeft met een nieuw lek/virus voor winXP?
ga er toch vanuit dat mijn systeem redelijk afgesloten is voor dit soort dingen
nou heb ik een kwartier (ongeveer) daarvoor wel een melding gekregen van Norton of ik een programma toegang wou geven om verbinding te maken met internet, norton gaf aan dat er low-risk was, en beveelde aan om de verbinding toe te staan
gaat om de volgende verbinding:
ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen
ik kreeg net een melding van winXP dat mijn computer gereboot word (zo'n zelfde melding als de RPC-bug) met de melding:
nou heb ik op de search gekeken, en op MS site, maar alle meldingen die ik over dit probleem tegenkom gaan over win2000, zo ook dit oude topic.The system is shutting down. Please save all work in progress and log off.
The system process c:\winnt\system32\lsass.exe terminated
unexpectedly with status code 128. The system will now shut down and restart
maar ik heb dus XP, voorzien van alle (recente) updates en ik draai Norton Internet Security 2003 (up-to-date).
nou vroeg ik me af of dit een eenmalige gebeurtenis is (gewoon een normale 'crash'), of dat dit te maken heeft met een nieuw lek/virus voor winXP?
ga er toch vanuit dat mijn systeem redelijk afgesloten is voor dit soort dingen
nou heb ik een kwartier (ongeveer) daarvoor wel een melding gekregen van Norton of ik een programma toegang wou geven om verbinding te maken met internet, norton gaf aan dat er low-risk was, en beveelde aan om de verbinding toe te staan
gaat om de volgende verbinding:
zou dit er misschien iets mee te maken kunnen hebben, ik dacht namelijk altijd dat win programma's die een verbinding moesten hebben, hier automatisch toestemming voor kregen van Norton?Inbound UDP packet
Local address,service is (0.0.0.0,1026)
Remote address,service is (64.156.39.12,doom(666))
Process name is "C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen