Toon posts:

[WINXP] outlook traag door verwijderen msn

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb alle topics gelezen over het probleem van windows messenger en outlook express, als je via gpedit.sc je windows messenger weghaald wordt je outlook traag.

Is hier geen andere oplossing voor dan de code kopieren van een andere pc, weet iemand of het anders ook mogelijk is, en of je bij die andere opties ipv gpedit.msc te editen, ook hetzelfde probleem krijgt met outlook?

coaster

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Waar gaat het nou over, outlook express of outlook?

Messenger integratie (die optie zit iig in outlook) al uitgezet?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
ja het gaat om outlook express. Ik heb die optie uitgeschakeld in outlook express, ook windows messenger verwijderd via config>>software>>windows components.

Ik heb alles gevolgd wat hier op tweakers te vinden was, alleen lipe het probleem van outlook express tegen het lijf, en daar had ik ook alles over gelezen, maar er werd maar 1 oplossing gegeven>>source kopieren van een andere pc.

Verwijderd

Topicstarter
nouw ik ben eruit, zonder iets gekopieerd te hebben van een ander systeem: ik heb het volgende gedaan:
- start >> run>>typ het volgende in:
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

- druk op enter en reboot systeem.
Ze zeggen dat het niet werkt met SP1, maar ik heb SP1 en deze tool werkte perfect.

Hopelijk hebben jullie er wat aan!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 23:59:
Hallo,

ik heb alle topics gelezen over het probleem van windows messenger en outlook express, als je via gpedit.sc je windows messenger weghaald wordt je outlook traag.
Omdat daar bij extra > opties een vinkje aanstaat bij automatisch aanmelden van Messenger.
Is hier geen andere oplossing voor
Vinkje uitzetten voordat je met die policy gaat klooien :+
Dan heb je er namelijk geen last van.

[ Voor 10% gewijzigd door alt-92 op 15-11-2003 01:12 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

alt-92 schreef op zaterdag 15 november 2003 @ 01:10:
[...]

Omdat daar bij extra > opties een vinkje aanstaat bij automatisch aanmelden van Messenger.
en laat ik daar dat vinkje niet kunnen vinden ?

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

downgraden naar OE5

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.