Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[ss] postings gsmextra.com

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Enige tijd geleden heb ik een produk besteld bij gsmextra.com. Deze bestelling is niet bepaald op een positieve manier verlopen. Hierover had ik een shopsurvey geschreven die (uiteraard) niet bepaald positief was. Hoogste cijfer dat ik gaf was een 5, laagste uiteraard een 4...

Nu keek ik net eens terug, kijken of er nieuwe survey's waren. En wat zie ik.. oppeens heb ik tweemaal een zeven gegeven (ik had in eerste instantie 3 cijfers gegeven). Bovendien zijn er delen van mij survery verwijdert....

Dat jullie een deel verwijderen.. ok... zou ik (met veel moeite) nog kunnen begrijpen (al zou ik een berichtje hierover wel op z'n plaats vinden). Maar het wijzigen van de cijfers vind ik absoluut not done.

(ik ga er tenminste vanuit dat jullie ge-edit hebben)...

Tenslotte weet ik precies wat er gebeurt is (en dat is veelal teveel om allemaal in die survey te zetten).. En het gaat om mijn indruk, dat kunnen jullie niet zomaar even aanpassen...

Wat is jullie gedachte hier achter? Hoe objectief is die survey nou eigelijk?

Ik zag ovigens dat de gebruiker die boven mij staat ook oppeens allemaal zevens geeft, dat was in eerste instantie ook bepaald niet zo...

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 23:31:
Nu keek ik net eens terug, kijken of er nieuwe survey's waren. En wat zie ik.. oppeens heb ik tweemaal een zeven gegeven (ik had in eerste instantie 3 cijfers gegeven). Bovendien zijn er delen van mij survery verwijdert....
Cijfers worden wel eens verwijderd als dat nodig is, bijvoorbeeld omdat dat cijfer niet voldoende onderbouwd is. Daarover wordt niet gemaild omdat dat in 99 procent van de gevallen niet nodig is en alleen maar overbodige discussies veroorzaakt. Over andere aanpassingen zouden echter wel gemaild moeten worden.
(ik ga er tenminste vanuit dat jullie ge-edit hebben)...
In je notes kan ik niet iets terugvinden, en in dit topic ook niet. Ik heb dus geen idee wie er wat aangepast heeft.
Tenslotte weet ik precies wat er gebeurt is (en dat is veelal teveel om allemaal in die survey te zetten).. En het gaat om mijn indruk, dat kunnen jullie niet zomaar even aanpassen...

Wat is jullie gedachte hier achter? Hoe objectief is die survey nou eigelijk?
Ik heb het idee dat jij er nu vanuit gaat dat wij iets aangepast hebben. Daarover is echter niets vastgelegd en dus is dat niet de preconsumptie waar ik vanuit ga. Natuurlijk ben jij degene die het beste weet wat er gebeurt is rond je aankoop, maar wij zijn wel in staat om te beslissen of een bepaalde reactie voldoende onderbouwd is. Als dat niet het geval is, halen we op zijn hoogst een cijfer weg. Aanpassingen in de tekst worden alleen gedaan wanneer er echt grove fouten instaan, maar daarover wordt gewoon gemaild. En _dat_ is hier niet gebeurd.

De betrouwbaarheid van de Shop Survey staat IMO gewoon volledig buiten keif (sic). Het is nooit zo geweest dat Tweakers.net zomaar dingen gaat aanpassen in surveys, dat zou de hele kracht uit de Shop Survey weghalen als we dat zouden gaan doen. Dus nee, dat is echt niet ons dagelijkse beleid.
Ik zag ovigens dat de gebruiker die boven mij staat ook oppeens allemaal zevens geeft, dat was in eerste instantie ook bepaald niet zo...
Die heeft volgens mij zelf zijn post aangepast, kijk maar onderaan zijn post. Daar staat nu een 'Update'.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er idd vanuit gegaan dat jullie de post hebben ge-edit. Ik heb vertrouwen in jullie user/inlogsysteem ;)

Blijft er een vreemde situatie hier. Ik ben nl nogsteeds alles behalve tevreden over die shop en ga dus zeker geen voldoendes uitdelen. Vreemde situatie, er is nl ook een compleet deel uit mijn verhaal verdwenen mbt mailproblemen die het bedrijf beweerde te hebben.

Anyway.. wat er nu staat, daar ben ik het helemaal niet mee eens. Geef eens jullie mening, SS weghalen? (ik heb weinig zin het verhaal opnieuw in te tikken).

Mijn vertrouwen in de SS is iig wel weer hersteld wat jullie betreft ;)

• Harm
  • Niet online
Ehm, je kan die survey toch editen? Daar heb je toch het Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/r/1e.gif-icoon voor in de linkerbovenhoek van je post? Dan kun je alles weer rechtzetten en de juiste cijfers erneer zetten. Als dat niet mogelijk is moet je je aangepast survey en de bijbehorende cijfers maar even naar mij mailen, dan pas ik het morgen wel aan.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn cijfers weer teruggezet, en een edit-note erbij gezet.. Ken jij trouwens warneer ik ge-edit zou hebben (in totaal zou ik dat nu dus 3x gedaan moeten hebben)

• Harm
  • Niet online
Nope, dat kan ik helaas niet zien.
Pagina: 1