Enige tijd geleden heb ik een produk besteld bij gsmextra.com. Deze bestelling is niet bepaald op een positieve manier verlopen. Hierover had ik een shopsurvey geschreven die (uiteraard) niet bepaald positief was. Hoogste cijfer dat ik gaf was een 5, laagste uiteraard een 4...
Nu keek ik net eens terug, kijken of er nieuwe survey's waren. En wat zie ik.. oppeens heb ik tweemaal een zeven gegeven (ik had in eerste instantie 3 cijfers gegeven). Bovendien zijn er delen van mij survery verwijdert....
Dat jullie een deel verwijderen.. ok... zou ik (met veel moeite) nog kunnen begrijpen (al zou ik een berichtje hierover wel op z'n plaats vinden). Maar het wijzigen van de cijfers vind ik absoluut not done.
(ik ga er tenminste vanuit dat jullie ge-edit hebben)...
Tenslotte weet ik precies wat er gebeurt is (en dat is veelal teveel om allemaal in die survey te zetten).. En het gaat om mijn indruk, dat kunnen jullie niet zomaar even aanpassen...
Wat is jullie gedachte hier achter? Hoe objectief is die survey nou eigelijk?
Ik zag ovigens dat de gebruiker die boven mij staat ook oppeens allemaal zevens geeft, dat was in eerste instantie ook bepaald niet zo...
Nu keek ik net eens terug, kijken of er nieuwe survey's waren. En wat zie ik.. oppeens heb ik tweemaal een zeven gegeven (ik had in eerste instantie 3 cijfers gegeven). Bovendien zijn er delen van mij survery verwijdert....
Dat jullie een deel verwijderen.. ok... zou ik (met veel moeite) nog kunnen begrijpen (al zou ik een berichtje hierover wel op z'n plaats vinden). Maar het wijzigen van de cijfers vind ik absoluut not done.
(ik ga er tenminste vanuit dat jullie ge-edit hebben)...
Tenslotte weet ik precies wat er gebeurt is (en dat is veelal teveel om allemaal in die survey te zetten).. En het gaat om mijn indruk, dat kunnen jullie niet zomaar even aanpassen...
Wat is jullie gedachte hier achter? Hoe objectief is die survey nou eigelijk?
Ik zag ovigens dat de gebruiker die boven mij staat ook oppeens allemaal zevens geeft, dat was in eerste instantie ook bepaald niet zo...
-icoon voor in de linkerbovenhoek van je post? Dan kun je alles weer rechtzetten en de juiste cijfers erneer zetten. Als dat niet mogelijk is moet je je aangepast survey en de bijbehorende cijfers maar even naar mij mailen, dan pas ik het morgen wel aan.