Toon posts:

Medion tuner kaart capturen met Pinnacle Studio 8

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet er iemand een mogelijkheid om met Pinaccle Studio 8 toch beeld te kunnen capturen van een Medion (Aldi pc) 9717 TV-tuner kaart ?

Als je de opneem optie neemt geeft hij netjes aan dat hij die 7134 WDM driver gebruikt, en hij geeft heel netjes beeld weer in die preview window, mar vanaf je daadwerkelijk wil opnemen geeft hij de melding 'capture error' zondermeer.
Ik veronderstel dat hij uiteraard liever gebruik maakt van een Miro kaartje ofzo, maar dan begrijp ik niet dat hij netjes deze ander kaart aangeeft als bron, en er toch een preview van geeft.

OS is XP
Studio versie 8.1
WDM drivers van die tv-kaart zijn van Philips versie 1.6.0.2

Capturen via Moviemaker lukt wel, maar de kwaliteit van die capture is echt niet te doen... zeer grof, en vol fouten. Dezelfde camera aan een PC met een Miro kaart en dezelfde Studio 8.1 geeft een perfecte capture...

Iemand een oplossing ?

Ondertussen nog wat verder gezocht en op verschillende plekken gelezen dat Studio 8 blijkbaar problemen geeft onder XP, zelfs met een DC10+ ofzo...

Iemand daar ervaring mee of die dat kan bevestigen of ontkennen ?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2003 11:23 . Reden: Melding XP problemen ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie dat in software algemeen meer over Pinnacle zaken gepraat wordt. Kan een modje mijn vraag verhuizen naar daar of mag ik dat zelf doen en sluiten jullie deze dan af ?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:10
Op verzoek, move AV -> SA :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-08 14:15

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Het is zowel bij Medion als bij Pinnacle bekent dat deze niet met elkaar kunnen communiceren. Beide hebben er geen oplossing voor.

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Verwijderd

Is er al een oplossing gevonden???
Versie studio 9 misschien?

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:10
studio 8.1 zit nog vol ellende.
minimaal upgraden naar de 8.12 mbv de downloads op pinnaclesys.com
Pagina: 1