Op dit moment werkt m'n scrollbar als volgt: De pagina's scrollen niet maar er wordt alleen aangegeven op welke pagina je bent, als je dus scrollt. Hoe kan ik dit veranderen?
Zit dat niet in je muisinstellingen? Kan dat het aan mij ligt, maar kan je je vraag iets duidelijker stellen, is niet echt duidelijk voor me.
Verwijderd
Dat is met een oude versie van office? Met nieuwere versies is dat niet meer dacht ik.
Scrollen met je middelste muisknop ingeklikt en dan je muis bewegen moet wel werken dacht ik.
Scrollen met je middelste muisknop ingeklikt en dan je muis bewegen moet wel werken dacht ik.
Ik gebruik MS word 97, is dit dan een standaard en niet veranderbare instelling? Dan zal ik toch maar de PGUP en PGDN toetsen moeten gebruiken. Ik gebruik trouwens een touchpad. Helaas werkt het active scrolling van Synaptics niet zo goed, moet misschien betere drivers hebben.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2003 23:08 ]
Scrollen met een touchpad ? Gaat niet lukken denk ik.
Jawel hoor Keesk, het kan met de Synaptics Touchpad, alleen is de software nog niet goed genoeg. Je moet dan zeg maar aan de rechterkant met je hand "glijden" en dan scrol je in de meeste applicaties. Probleem: Soms doet ie het wel en soms weer niet, ligt aan de software.
Pagina: 1