Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

gesloopt lcd: hoe aansluiten/drivers?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heb een lcd gehaald uit een hitachi multi-system VT-498EM (een video tape recorder). Op het scherm staat niets van uitleg buiten NEC FIP128AM7 NO.8 en made in japan. Het apparaatj telt 30 connectoren. Hoe begin ik hieraan?
(Heb al wat gezocht op got en google maar vindt echt niets. zou e graag mem.usage, cpu speed, cpu load, tijd... op laten zien)

Verwijderd

Tja zonder controller begin je eigenlijk al nix.
En eigenlijk kun je het zowiezo al wel schudden als het geen HD44780 of compatible controller ic is!
Omdat je zoiets niet 'zomaar' aan een PC kunt hangen

Verwijderd

Topicstarter
zal er dan maar eentje moeten kopen. Bij die vcr hoort trouwens ook een afstandsbedioening, die ik ga aansluiten op een zelfgemaakte ir-poort, en op die afstandbediening zit ook een lcd'tje. Dat heb ik echter nog niet opengevezen want ik kan het ff niet vinden maar dat zal dan waarschijnlijk ook hetzelfde verhaal zijn?

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 21:32

Turkish

zhé germans

Had je dit al gelezen: Frequently Asked Questions CME ? Daar kan je al een hoop info uithalen ;)
Dus zolang er geen 'bekende' controller op zit, dan is er bijna geen goede manier om hem aan te sturen, laat staan er nuttige info op te zetten. Als je dat wil koop dan liever een normale. Als het goed is loopt er nu weer een IA op www.inkoopacties.net

[ Voor 50% gewijzigd door Turkish op 30-10-2003 23:08 ]

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

ik heb nog wel 1 te koop (doe er niets mee) uit zo'n inkoop actie
blauwe display, 4 regels

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Dit is dus echt FAQ-werk.
Pagina: 1