Toon posts:

Wie weet waar, Medion-Targa-Microstar I/O-paneel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al de hele week op zoek naar een compleet I/O paneel voor in een 5,25" front-paneel.
Ik wil de >line-I, line-O, video, S-video, mic, audio-out, USB, FireWire en cardreaders> in 1 paneeltje. Kan ik in m'n 3,5" benutten voor temperatuur meting & regeling.

Maar via de search en Google en alle (mij) bekende fabrikanten kom ik geen steek verder.

Toch zie je deze paneeltjes steeds op de PC's van Medion, Targa en nu weer Microstar bij Mediamarkt.DE. De fabrikanten leveren PC's, geen parts.

Iemand enig idee waar te zoeken?

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-04 10:13

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Ik zoiets eens bij Alternate gezien... Probeer het daar eens.
Hoewel... Ik heb voor je gekeken maar kan hem niet meer vinden... |:(

[ Voor 38% gewijzigd door Calitomnication op 30-10-2003 22:55 ]

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Verwijderd

Topicstarter
Sweex, Target, Q-tec en Sitecom hebben combi paneeltjes, maar geen enkele met video . . .

Zie ik ook niet bij Alternate, was ik natuurlijk ook al geweest. Maar als je denkt dat het daar toch moet zijn, neus ik daar nog even verder.

[edit] kijk zo'n paneeltje bedoel ik. http://www.mediamarkt.nl/home/folder/index.php3

De Makro heeft kennelijk ook al een PC met een bijzonder paneel. :? Zie deze topic <[cardreader uit makro computer]> [edit]

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2003 08:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er uit. Niemand een idee kennelijk, op internet ook niet te vinden, beurs niet, winkels niet, en dan.....
Bij de plaatselijke 2e hands 'van alles' winkel hebben ze ook occasion computers en een vitrine met PC dingetjes. En daar lag hetgeen er dicht bij komt, sterker die fabrikant heeft veel combinaties.

Geen van alle zo compleet als in bovengenoemde PC's, maar close genoeg.
Heeft iemand belangstelling kijkdan even bij de topic"cardreader Makrocomputer" >> cardreader uit makro computer