Toon posts:

Transparante GIF heeft een border

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben voor het engelse gedeelte van mijn autoforum, carforums.nl een logo aan het maken, echter wat ik ook probeer er komt een soort bruinige border om de transparante letters te staan.

Ik heb echt alles uitgeprobeerd en heel tweakers over dit onderwerp doorzocht. Wat ik hier wijzer van werd is dat ik Save for web moet doen en diffusion aan moet zetten en altijd adaptive moet gebruiken. Dit heb ik gedaan maar het resultaat is precies hetzelfde.

De URL waar het logo op staat is: http://www.spam.com

Iemand enig idee hoe dit komt ? Ik heb ook het probleem dat als ik een design opsla dat ik kleurenverschil heb dan wat ik in photoshop zelf zie, misschien ligt het daar aan ?

[ Voor 3% gewijzigd door Pelle op 13-12-2003 12:46 ]

Verwijderd

Matte gebruiken, en dan een kleur die redelijk dicht bij de achtergrondkleur ligt.

Verwijderd

Topicstarter
Bij het opslaan was ik opzoek naar een Matte instelling maar ik kan die nergens vinden :'( kan je me vertellen hoe ik Matte moet instellen ?

• gvdh81
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-05 13:57

gvdh81

To got or not to got..

ligt eraan hoe je het opslaat, bij photoshop is dat save for web en dan gif selecteren en dan matte (staat duidelijk bij het lijstje erbij)

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

Denk bij het verzinnen van een ondertitel aan de grote hoeveelheid verkeerslachtoffers!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-05 20:11
creative8500 schreef op 30 oktober 2003 @ 22:49:
Denk bij het verzinnen van een ondertitel aan de grote hoeveelheid verkeerslachtoffers!
Pas op, daar is de moraal ridder...

Wat ik bij smiles doe, is dus in photoshop tig keer uitvergroten, en de randen transparant maken, kutwerk, maar werkt wel. Denk dat het voor je logo ook kan.

[ Voor 5% gewijzigd door Freezerator op 30-10-2003 22:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt voor de tips :) Ik ga het uitproberen.

• creative8500

creative8500

freedom.

Freezerator schreef op 30 oktober 2003 @ 22:56:
Pas op, daar is de moraal ridder...
Nee: mijn jongere broertje van zes is in de zomervakantie overreden, en gisterochtend zijn twee straten verderop alweer twee kinderen overreden: één babietje dood, ander kind zwaargewond in het ziekenhuis. Vandaar. :{

• Grijze Vos
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-02 23:50
Cars don't kill, people do.

(Zelfde geld voor "guns")

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

• creative8500

creative8500

freedom.

Denk wel even na voordat je zoiets zegt; "Cars" hebben geen "addiction", "people do".

Verwijderd

He man,

Wat is er met je forum gebeurd? Gaat het nog goed komen? Ik hoop het wel, mis mijn verslaving (zonder schadelijke bijwerkingen) nu al! (en dat kan wel schadelijke bijwerkingen op mij hebben :P)

Greetz

fuego

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-05 19:34
lol

die is idd gepwned :P

rm -rf ~/.signature

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:15

Pelle