Toon posts:

[C&C Generals] missing textures

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gebruikt van de search en ook op de EA forum gekeken. Maar daar staat ook geen antwoord op mijn vraag.

Sinds ik een nieuwe mobo heb (Asus A7N8X Deluxe) heb ik het probleem wanneer ik C&C Generals installeer met patch 1.06 en of zonder ik te maken krijg met missing textures. Zowel in het menu van het spel als in de levels zelf. De enige aanwijzingen die ik vond op het EA forum was:

1. verander je settings naar custom en draai alles op laag
2. update je vidkaart drivers
3. zelf heb ik nog het spel met/zonder patches gedraaid.

Wat kan het zijn.
Mijn pc: amd athlon xp 1800+, asus 17n8x deluxe, ati radeon 9000le, 512mb pc2100, winxp pro, sp1, laatste winupdates, directx 9.0a

Verwijderd

ik kan je geen zekerheid geven, maar mijn neef heeft het zelfde mobo als jij + een ati kaart (9800 pro) en ook hij heeft corrupte textures sinds hij het mobo+kaart er in heeft hangen.

mischien dat het de combinatie is? :/

• Hellie112
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
zo iets vaags heb ik ook gehad alleen met een ati 9200 ff de drivers opnieuw geinstalleert en was het weer goed :S

Verwijderd

wat ik nog ff wou toevoegen: het is vooral als er (bij zero hour) een Microwave tank in beeld komt bij hem

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 22:34:
wat ik nog ff wou toevoegen: het is vooral als er (bij zero hour) een Microwave tank in beeld komt bij hem
Bij mij gebeurt het meteen al, wanneer de animatie in het main menu loopt. Ik zal nog de oudere catalyst drivers proberen en anders de omega drivers. Blijkbaar is er een hele bug issue met ati kaarten en nog eens a7n8x (deluxe) mobo's. Dit is misschien wel een mailtje waard naar EA.

Verwijderd

Topicstarter
Op nFroceHQ kreeg ik vermeld dat bij heel wat mensen (met een asus a7n8x deluxe/ ati combo) weer blij worden bij gebruik van catalyst 3.7 drivers en lager.

Verwijderd

Topicstarter
Catalyst 3.9 verhelpt het probleem.
Pagina: 1