[Router]draytek vigor 2500 poorten prob

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:37

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
doordat we hier constant problemen hadden met de etech die je kan kopen bij aansluiting van een tweakdsl abbo, hebben we een draytek vigor gekocht. Nu werkt deze iig beter met connecten dat de oude, alleen hebben we nu een stel andere problemen.

Het komt er eigenlijk op neer dat connect naar enig iets op internet met een andere poort als 21 of 80 niet werkt. Ik wil graag irc'en... kan niet connecten.. ftpen naar iets anders als poort 21... werkt niet.

dit is best wel frustrerend aangezien ik dus van de regen in de drup ben gekomen.. ipv een niet werkende verbinding, eentje waar ik alleen maar kan surfen :/

een firewall hoort toch helemaal niet uitgaand verkeer te blocken? en zeker niet out of the box standaart dingen als irc?

nog een klein vraagje, hoe kan je een poort doorsturen naar meerdere pc's? naar 1 pc is makkelijk, maar hoe doe je het naar meerdere?

blup

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:36
Dat is vreemd, en behoort ook zeker niet zo te zijn. Reset hem eens naar de standaard settings, en/of schakel de firewall eens uit?

Ik zou overigens ook even de firmware upgraden, ik meende dat 2.5 ondertussen al uit is voor de 2500. (Ik heb hem zonder problemen draaien in mijn 2300).

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:37

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
oke

allemaal tegelijk

1 2 3

eendje is een dikke lul

wat een mongool ben ik ;)

sorry mensjes tis allemaal mijn schuld

[ Voor 105% gewijzigd door Bezulba op 30-10-2003 21:38 ]

blup

• Damon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-03 00:00
Eendje is een domme &*@#....

Zit ik hier alle poorten voor em open te zetten om dat IRC aan de praat te krijgen, HIJ loopt te k#nkeren op MIJN mooie nieuwe router dat ie zuigt enzo.... heeft ie gewoon zelf een of ander scriptje draaien waardoor t niet werkt! |:(

Slotje graag...

Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong -=Oscar Wilde=-

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ok :Y)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.