Verwijderd

Topicstarter
mijn nec n21i is ineens vreemd beginnen doen: als ik 'm aansteek vraagt hij de pincode, en dan begint 'm te zoeken naar het netwerk en zegt hij "even geduld"

dan blijft hij steken op dat scherm "even geduld", terwijl het licht aan- en uitgaat ; er staat links onderaan de vermelding "SOS"
ik kan niks meer doen, 'm uitzetten gaat ook niet

ik heb op google in de GoT-search gezocht maar niets gevonden
kan iemand mij gelpen?zou dat een software fout zijn? dank!!

• Rendier2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-02 19:15
SIM kaart al eens verwijderd en opnieuw erin gezet?

• djeejdjeej
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-02 18:47
Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 20:40:
mijn nec n21i is ineens vreemd beginnen doen: als ik 'm aansteek vraagt hij de pincode, en dan begint 'm te zoeken naar het netwerk en zegt hij "even geduld"

dan blijft hij steken op dat scherm "even geduld", terwijl het licht aan- en uitgaat ; er staat links onderaan de vermelding "SOS"
ik kan niks meer doen, 'm uitzetten gaat ook niet

ik heb op google in de GoT-search gezocht maar niets gevonden
kan iemand mij gelpen?zou dat een software fout zijn? dank!!
Een GSM aansteken kan nooit goed zijn voor de werking ervan :)
SOS wil iig zeggen dat je geen netwerk hebt, maar hoe dat precies komt? Kun je je SIM in een ander toestel checken, weet je iig of die in orde is of niet. Als je SIm het wel doet in een ander toestel, dan vrees ik voor je NEC. kun je die niet resetten of terug naar fabrieksinstellinegn zetten ofzo?

[ Voor 4% gewijzigd door djeejdjeej op 30-10-2003 20:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb de simkaart er al uitgehaald en een ander simkaartje geprobeerd, maar dat helpt niet
beide simkaartjes werken trouwens wel op mijn nokia dus het ligt zeker niet aan de kaartjes

hoe kan ik de NEC resetten??

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2003 21:14 ]