Vraag over de FAQ

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Heb netjes de vernieuwde versie gelezen, en vraag me nu nog iets af. Neem aan dat ik dit wel gewoon kan posten, en niet hoef te mailen naar de maker van de FAQ oid? Ik wil eigenlijk wel graag weten wat ik in het vervolg wel kan doen aan het volgende:

[quote]
Je hebt daadwerkelijk wel gezocht en je topic is toch gesloten
Als je topic, met in de opening alleen een simpele probleemstelling, toch gesloten is en je hebt wel al gezocht en de zaken ook daadwerkelijk geprobeerd, neem dan contact op met de mod en leg dat uit. Dan kan je wellicht je topic weer openen. Wil je dit voorkomen, zet er dan bij dat je al wat topics gevonden hebt en welke dat waren en dat de oplossingen daar niet werkten. De standaard disclaimer "Ik heb gezocht" zonder uitleg wordt genegeerd, net als de NOFI of wat dan ook.
[/qoute]

Wat als je al heel lang gezocht hebt, maar niks hebt gevonden? Niet iedereen komt op de goede zoektermen om maar eens een voorbeeld te noemen.. Dit lijkt mij wel een redelijke vraag om een topic te openen ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Oefening baart kunst ... :/

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zegt dat je wat hebt zitten klooien.
Wat heb je dan precies gedaan?
Vast niet veel als je het niet kunt benoemen?

Je zegt dat dat niet werkte.
Wat gebeurde er dan wel of juist niet?

Je zegt dat je gezocht hebt.
Waar heb je dan gezocht?
Waarom voldoet wat je wel hebt kunnen vinden niet?

Vragen die je zelf ook wel kunt bedenken, en waar je prima antwoord op kunt geven in je openingspost. Wees minder afwachtend. Jij hebt een probleem, dus jij moet het voor anderen zo eenvoudig mogelijk maken om je te helpen. Voor een vragenquiz zetten we de televisie wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

www.Goku.nl schreef op 30 oktober 2003 @ 20:27:
Wat als je al heel lang gezocht hebt, maar niks hebt gevonden? Niet iedereen komt op de goede zoektermen om maar eens een voorbeeld te noemen.. Dit lijkt mij wel een redelijke vraag om een topic te openen ;)
dan geef je toch aan in je topic waar je op gezocht hebt, en wat je wel had gevonden en waarom dat niet leide tot een oplossing :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Pelle

🚴‍♂️

* Pelle zucht

Plaats dan een link naar waar je naar gezocht hebt, naar de topics of sites die je probleem misschien net niet helemaal benaderen, laat zien wat je gedaan hebt, post screenshots, ervaringen, reviews, whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ehmm.. Ik wil niet vervelend zijn, maar ik tik die sluitteksten niet voor de kat z'n jeweetwel hoor :o

Vraag het aan een van de W&G mods, die willen je vast wel helpen. :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.