goeie dag,
ik heb hier een heel raar probleem:
ik heb 2 computers op het netwerk hangen en ze slaan allebei regelmatig vast... maar zodra ik de netwerk stekker eruit trek is er nix meer aan de hand.
De ene is een laptop en de andere is een gewone PC.
Ik heb bij bijde al andere netwerk drivers geprobeert, en bijna elke virusscanner die er bestaat uit geprobeert, ik heb net ook al andere topics bekeken waar sommige zo ongeveer hetzelfde probleem hebben maar die oplossingen werken allemaal niet
hetzelfde als op een ander topic is bij mijn pc dat ie een hoge toon uit de speakers slaat, en dat gebeurt alleen als ie stressed.
En met de laptop is het ook zo vaag dat als ik upload naar mijn pc dan slaat de laptop gelijk vast, ga ik echter vannaf mn pc downloaden van de laptop werkt het meestal wel en ALS ie vastslaat gebeurt dat meestal heel laat (als ik n paar GB kopieer).
als ik gewoon stand-alone ga, dan kan ik zonder problemen 24/7 draaien, heb allerlei stress test enzo uitgevoerd, maar alleen in het netwerk slaat ie vast.
ik snap er helemaal nix van en er is verder geen oplossing te vinden
heeft hier mischien iemand een oplossing of iig ideeen?
b.v.d. Paling15
edit:
sorry, wat vergeten... The_BoKKoMasteR heeft me eraan helpe denken
Netwerk:
Linksys Router, 4 poorts (type nummer enzo weet ik niet uit mn hoofd)
allebei Windows XP
als jullie meer willen/moeten weten dan hoor ik t wel...
ik heb hier een heel raar probleem:
ik heb 2 computers op het netwerk hangen en ze slaan allebei regelmatig vast... maar zodra ik de netwerk stekker eruit trek is er nix meer aan de hand.
De ene is een laptop en de andere is een gewone PC.
Ik heb bij bijde al andere netwerk drivers geprobeert, en bijna elke virusscanner die er bestaat uit geprobeert, ik heb net ook al andere topics bekeken waar sommige zo ongeveer hetzelfde probleem hebben maar die oplossingen werken allemaal niet
hetzelfde als op een ander topic is bij mijn pc dat ie een hoge toon uit de speakers slaat, en dat gebeurt alleen als ie stressed.
En met de laptop is het ook zo vaag dat als ik upload naar mijn pc dan slaat de laptop gelijk vast, ga ik echter vannaf mn pc downloaden van de laptop werkt het meestal wel en ALS ie vastslaat gebeurt dat meestal heel laat (als ik n paar GB kopieer).
als ik gewoon stand-alone ga, dan kan ik zonder problemen 24/7 draaien, heb allerlei stress test enzo uitgevoerd, maar alleen in het netwerk slaat ie vast.
ik snap er helemaal nix van en er is verder geen oplossing te vinden
heeft hier mischien iemand een oplossing of iig ideeen?
b.v.d. Paling15
edit:
sorry, wat vergeten... The_BoKKoMasteR heeft me eraan helpe denken
Netwerk:
Linksys Router, 4 poorts (type nummer enzo weet ik niet uit mn hoofd)
allebei Windows XP
als jullie meer willen/moeten weten dan hoor ik t wel...
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2003 23:24 ]