Toon posts:

Kazaa deugt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn kazaa lite heeft het volgende probleem, Ik download een film en er staat steeds verbinden en dat gaat ook weer weg, wel 5 gebruikers maar toch wil ie niet, in drie dagen heeft hij nog maar 147 mb gedownload, terwijl muziek wel lekker vlot gaat.

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-09 19:16

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 20:03:
Mijn kazaa lite heeft het volgende probleem, Ik download een film en er staat steeds verbinden en dat gaat ook weer weg, wel 5 gebruikers maar toch wil ie niet, in drie dagen heeft hij nog maar 147 mb gedownload, terwijl muziek wel lekker vlot gaat.
Ligt niet aan kazaa, maar aan de gebruikers.
De gebruikers blocken jou dus kan je niet uploaden bij diegene

Cons:::BB4E

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
dan gaan die gebruikers misschien wel af en toe weg? het hangt van de gebruikers af waarvan je download hoe hard het gaat hoor, dat heet nou peer2peer. en de peers kunnen bij je mp3s verschillen van de gebruikers waarvan je download bij films :)

Verwijderd

Topicstarter
dus dat is alles????

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
ja
eigenlijk wel :)

• motormuisje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-03-2024
Ergens heb je wel heel erg gelijk, kazaa deugt inderdaad niet.
Misschien een keer tijd om je te gaan verdiepen in IRC, dit is iets wat al heel lang loopt op internet en waar je veel leuke dingen kan doen. Meer als met Kazaa :P

Verwijderd

Topicstarter
waar vind ik dat irc

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-08 10:56

Turkish

zhé germans

Googlelen op Mirc :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

motormuisje schreef op 30 oktober 2003 @ 20:11:
Ergens heb je wel heel erg gelijk, kazaa deugt inderdaad niet.
Misschien een keer tijd om je te gaan verdiepen in IRC, dit is iets wat al heel lang loopt op internet en waar je veel leuke dingen kan doen. Meer als met Kazaa :P
Dan is FTP nog leuker, maar het is NOG moeilijker om er in te raken dan irc, dus dan houdt het op :p

• motormuisje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-03-2024
Voor de echte basis : www.mirc.com
Verder zijn er veel andere scripten... begin daar maar eens mee en kijk voor de foto albums en video films (ook van je familie) eens op www.ircspy.com.

Let op ik zet niet aan tot het downloaden wat je al met kazaa oet, ik nodig je uit om familie foto's en films te downloaden :P

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-08 23:16
Kazaa deugt wel, als je liedjes zoekt (ook onbekende), heb je een waanzinnige downloadsnelheid.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb FPT, maar gebruik het alleen voor m'n site, waar kan ik FTP site's vinden waarvanaf ik kan downloaden??

Verwijderd

Roflmao schreef op 30 oktober 2003 @ 20:18:
Kazaa deugt wel, als je liedjes zoekt (ook onbekende), heb je een waanzinnige downloadsnelheid.
Gokje, jij hebt met nog geen ander programma geprobeert mp3tjes neer te laden? Kazaa raakt steeds meer en meer verneukt door al die 'verneukte' mp3tjes (je weet wel, dat gekraak+gepiep ;) )

@TS:
Idd, zoals hierboven vermeld, ontdek de wondere wereld die 'irc' heet :)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:19

momania

iPhone 30! Bam!

Mja, vanaf hier wordt het wel erg basic.

Ik zou zeggen, ram al die termen een op google in de search bar en lees.
Sla er ook eens een handleiding van de gebruikte software op na oid :Y)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.