Toon posts:

Internetsite niet bereikbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier met een heel appart probleem.

Ik heb een internet verbinding bij XS4all verder helemaal goed. maak verbinding via nat/linux gateway.

Dit loopt allemaal goed en werkt ook helemaal.

nu is er een site waar ik naar toe ga waarvan een bepaald deel van de site niet werkt. (een link op de site naar een ander frame). het bovenste deel van het frame laadt hij wel maar de inhoud van het andere frame niet. Ik krijg dan een error page cannot be displayed. cannot find server or dns errror.

Dit heeft altijd gewerkt en ineens niet meer. Ik dacht dat het aan de site lach maar blijkt dat ik van me werk en bij iemand anders thuis ook xs4all er wel op kom. :?

Ik zou nu echt niet weten waar dit fout gaat. Hoe kan ik hier achterkomen en het eventueel oplossen.

PS Ik heb nog nooit moeite gehad met websites bekijken.

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem als jou,
nog een vraagje: KPN gaat die adsl snelheden dus ophogen, ik heb de laatste dagen regelmatig last van een hoge ping, zou het komen doordat ze bezig zijn met alle ADSL lijnen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 20:00:
Ik zit hier met een heel appart probleem.

Ik heb een internet verbinding bij XS4all verder helemaal goed. maak verbinding via nat/linux gateway.

Dit loopt allemaal goed en werkt ook helemaal.

nu is er een site waar ik naar toe ga waarvan een bepaald deel van de site niet werkt. (een link op de site naar een ander frame). het bovenste deel van het frame laadt hij wel maar de inhoud van het andere frame niet. Ik krijg dan een error page cannot be displayed. cannot find server or dns errror.

Dit heeft altijd gewerkt en ineens niet meer. Ik dacht dat het aan de site lach maar blijkt dat ik van me werk en bij iemand anders thuis ook xs4all er wel op kom. :?

Ik zou nu echt niet weten waar dit fout gaat. Hoe kan ik hier achterkomen en het eventueel oplossen.

PS Ik heb nog nooit moeite gehad met websites bekijken.
welke site is het? misschien wel handig :)

en misschien word er voor dat bepaalde frame (zou flash kunnen zijn) een verbinding opgezet die door jouw nat structuur niet leuk gevonden word ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 20:04:
[...]

welke site is het? misschien wel handig :)

en misschien word er voor dat bepaalde frame (zou flash kunnen zijn) een verbinding opgezet die door jouw nat structuur niet leuk gevonden word ;)
Het is www.buggyclub.nl

en het gaat dan om de link vraagbaak, dit is wel flash