Toon posts:

kernel32.dll foutmeldingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn systeem heeft heel veel ongeldige bewerkingen, vooral in explorer. Het gaat bijna altijd om kernel32.dll. Ik heb alles geprobeerd om het er uit te krijgen, inclusief meerdere format sessies.

Kan iemand mij verlossen of deelt er iemand mijn smart?

• coolgoza
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-02 18:18
Ikke ook last van, sinds de installatie van WIN ME. Daarvoor nooit gehoord van kernel.
Het wachten is op de 1e service pack.

Make everyday a good day!

Verwijderd

Lemme guess: Win98??

Dacht ik al...Als ik jou was zou ik ff upgraden naar win2k (als je proc etc dat kan hebben)...

/me had er ook last van maar sinds hij win2k heeft nooit meer!

Zelfs nooit meer een vastloper of BSOD oid gehad :)

Alleen iedere keer als ik iets zoek via Startmenu gaat er iets fout en sluit hij he desbetreffende zoekscherm af....

Najah, hiermee heb ik je nog niet geholpen, maar daarvoor zit je ook in het verkeerde forum......

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Hee, Peaceful... Had jij niet het idee toen je dit topic plaatste: "Heeeeee, wat staat dat hier gek, lijkt niet helemaal op z'n plaats"

Nou, je zat er niet naast... Op dit forum is het de bedoeling de topics zoveel mogelijk in de desbetreffende fora te stoppen.
Er is dus ook een gedeelte: "Operating Systems", waar dit meer dan op z'n plaats zou zijn.

Nou doet je naam vermoeden (en ook het feit dat dit je eerste post is) dat er hier geen opzet in het spel is. Het is ook geen probleem. Maar ik denk dat één van de mods 'm zal verplaatsen naar Operating Systems. Dus als je morgen uit je bedje komt, en enkt: "Goh, waar is die topic nou"... Dan weet je: Operating Systems.

Helaas kan ik je op dit moment niet verder helpen met jouw probleem, zelf ook de benodigde "Kernel 32" problemen gehad, maar dit ging over met een format en reinstall...

Geef anders wat meer informatie aangaande jouw probleem. Waar het bij een vriend van mij aan lag, was het RAM-geheugen. Dit zorgde ervoor dat het hele zwikkie niet goed werkte. Ik zou zeggen, probeer 's een ander reepje geheugen, kijk of het dan wel werkt. Zowiezo zou wat meer informatie kunnen bijdragen aan een spoediger oplossing van jouw probleem.
Misschien heb ik je nou toch nog een beetje kunnen helpen.

Vriendelijke groeten, Uw aller Forumvriend, Obi.

(jij zal ook wel denken, wat een mafkezen hier :) -> dat klopt :))

• dhm00
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-02 15:44
Op woensdag 06 december 2000 02:06 schreef coolgoza het volgende:
Ikke ook last van, sinds de installatie van WIN ME. Daarvoor nooit gehoord van kernel.
Het wachten is op de 1e service pack.
Kijk eens naar je geheugen:?
Ik had het ook met ME ik had 1 reep van 100mhz en 1 van 133mhz ME vond dat niet fijn en gaf toen Kernel fouten.....

Verwijderd

Ik heb er ook last van sind ik windhoos ME erop heb zitten. Daarvoor met win 98 SE nooit last van gehad. Wachten op SP1 denk ik...:?

Er wordt gesuggereerd dat het aan de hardware kan liggen, maar dat lijkt me stug. Ik heb met dezelfde hardware win 98SE gedraaid en nog nooit kernel crashes gehad. Nu ik win ME heb ineens wel. Ik heb tevens Mandrake 7.2 en die is tot nu toe nog nooit gecrashed. Dus trek de conclusie maar... windhoos ME zuigt harder dan mijn pc-tje aankan :'(

Verwijderd

Het perfecte OS, crasht nooit, en is ook altijd instaat om zichzelf hoog te houden, ook al moet'ie de taak die em wil laten crashen er voor killen.

Dit lukt Win9x ook redelijk vaak, maar heb je meerdere crashes achter elkaar, of een crash van een te zware orde, dan crasht de kern van windows zelf, zoals de OS tijgers in dit forum reeds weten, de kernel.

Als je echt al meerdere clean herinstallaties hebt uitgevoerd, ligt het waarschijnlijk inderdaad aan je hardware, mits je geen sotware draait uit jaar 0, en keurig al je driver updates bijhoud.
Pagina: 1