Hee, Peaceful... Had jij niet het idee toen je dit topic plaatste: "Heeeeee, wat staat dat hier gek, lijkt niet helemaal op z'n plaats"
Nou, je zat er niet naast... Op dit forum is het de bedoeling de topics zoveel mogelijk in de desbetreffende fora te stoppen.
Er is dus ook een gedeelte: "Operating Systems", waar dit meer dan op z'n plaats zou zijn.
Nou doet je naam vermoeden (en ook het feit dat dit je eerste post is) dat er hier geen opzet in het spel is. Het is ook geen probleem. Maar ik denk dat één van de mods 'm zal verplaatsen naar Operating Systems. Dus als je morgen uit je bedje komt, en enkt: "Goh, waar is die topic nou"... Dan weet je: Operating Systems.
Helaas kan ik je op dit moment niet verder helpen met jouw probleem, zelf ook de benodigde "Kernel 32" problemen gehad, maar dit ging over met een format en reinstall...
Geef anders wat meer informatie aangaande jouw probleem. Waar het bij een vriend van mij aan lag, was het RAM-geheugen. Dit zorgde ervoor dat het hele zwikkie niet goed werkte. Ik zou zeggen, probeer 's een ander reepje geheugen, kijk of het dan wel werkt. Zowiezo zou wat meer informatie kunnen bijdragen aan een spoediger oplossing van jouw probleem.
Misschien heb ik je nou toch nog een beetje kunnen helpen.
Vriendelijke groeten, Uw aller Forumvriend, Obi.
(jij zal ook wel denken, wat een mafkezen hier

-> dat klopt

)