Toon posts:

Windows Media Player foutmelding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen!

Via Kazaa heb ik een MPG bestand gedownload. En als ik die met Windows Medie player probeer af te spelen, krijg ik de volgende foutmelding: Het bronfilter voor dit bestand kan niet worden geladen.

Maar het vreemde is dat ik het MPG bestand wel gewoon met WinDVD kan afspelen. Dan is er niks vreemds mee aan de hand.

Iemand enige idee?

Verwijderd

Lijkt mij dat je een bepaalde codec niet hebt :)

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 00:33

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Ik heb ook last gehad van dit probleem zowel bij het spelen van bestanden vanaf mijn harde schijf als bij het vanaf het internet streamen van filmpjes. Ik heb toen een fix voor Windows Media Player 9 gedownload vanaf http://support.microsoft.com/?kbid=816044 . Ik kan nu filmpjes vanaf mijn harde schijf prima afspelen, echter het streamen van filmpjes werkt nog steeds niet. :(

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de replays!

Maar denk niet dat ik Codec mis, aangezien WinDVD het bestand wel zonder enige probleem kan afspelen.

En helaas, de Fix werkte ook niet.

Iemand anders nog een idee?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit probleem nog steeds niet kunnen verhelpen. WinDvD en PowerDvd speelt het MPG bestand keurig af, maar bij Windows Medie Player 9.0 krijg ik nog steeds de zelfde foutmelding! (Kan het bronbestand niet vinden)

Weet iemand misschien een oplossing?